جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


درباره LTE

سیم کارت‌های نسل چهارم ایرانسل بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند.

برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه باید سیم‌کارت‌های فعلی به Usim تبدیل شده یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل جایگزین سیم کارت قبلی شود.

درباره LTE

تعویض سیم‌کارت فعلی ایرانسل به سیم Usim یا خرید یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل، استفاده از گوشی، تبلت و یا مودم با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم، اعمال تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه باند پهن همراه ایرانسل از طریق تنظیم APN یا Access Point Name گوشی به mtnirancell بدون نیاز به هیچ مشخصه دیگر، اضافه کردن قابلیت LTE از طریق تنظیمات بخش cellular network یا mobile network گوشی و حضور در مناطق تحت پوشش خدمات 4G ایرانسل، امکان اتصال و استفاده از این خدمات را برای کاربران فراهم می‌آورد.

در حال حاضر بسته بازگشت Usim ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت فعلی به Usim با قیمت ۱۰هزار تومان و سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه با قیمت ۲۰ هزار تومان از طریق مراکز خدمات ایرانسل در مشهد مقدس عرضه می‌شود.

سیم کارت‌های نسل چهارم ایرانسل بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند.

فهرست مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اینترنت نسل ۴ ایرانسل در مشهد مقدس به این منظور از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط و اطلاعیه‌های ایرانسل قابل دریافت است.

مشترکین برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، باید کد دستوری #۶*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند تا ظرف چند لحظه، تنظیمات خودکار ویژه گوشی تلفن همراهشان ارسال شود.

اطلاعات بیشتر در این خصوص به همراه راهنمای تصویری و ویدئویی لازم برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اپل iOs، آندروید، ویندوزفون، بلک بری، سیمبین، می‌گو و جاوا از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی فوق قابل مشاهده است.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *