جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


الزام اوبر به اضافه کردن امکان پرداخت انعام

شرکت اوبر (Uber) همواره رابطه‌ی مبهمی با انعام دادن به رانندگان داشته است. سال گذشته شرکت اعلام کرد که انعام دادن به رانندگان اوبر ضروری نیست و تا به امروز هم این گزینه‌ به اپلیکیشن این شرکت اضافه نشده است. با این وجود این مسئله‌ی انعام ممکن است برای کاربران نیویورکی تغییر کند. امروز، کمیسیون تاکسی‌رانی نیویورک اعلام کرد که در پی حمایت از درخواست صنف تاکسی‌رانان مستقل نیویورک (TLC)، اوبر را ملزم به استفاده از گزینه انعام در تاکسی‌های خود در شهر نیویورک خواهد کرد.

الزام اوبر به اضافه کردن امکان پرداخت انعام

این درخواست که با ۱۱ هزار امضا همراه شده است، طبق تخمین صنف تاکسی‌رانی نیویورک، حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد اضافه در سال را برای رانندگان اوبر در نیویورک به همراه خواهد داشت. این صنف استفاده از نمایشگرهای مخصوص پرداخت کرایه را برای تاکسی‌های نیویورک الزامی کرده اما این دستور برای تاکسی‌های آنلاین مانند اوبر فعلا الزامی نشده است. اما عملی شدن این دستور کار خیلی آسانی نیست چون شرکت اوبر در گذشته بارها اعلام کرده که تعرفه‌ی مصوب تاکسی‌های اوبر شامل انعام نیز می‌شود.

با اینکه شرکت اوبر هنوز گزینه انعام را به اپلیکیشن خود اضافه نکرده، شرکت لیفت (Lyft) مدت‌ها است که از این ویژگی در اپلیکیشن خود استفاده می‌کند. اوبر سابقه‌ی خروج و توقف فعالیت در مناطقی که قوانین خود را تغییر داده‌اند را دارد اما تصور فعالیت نکردن اوبر آن هم در شهری مانند نیویورک بسیار سخت است. و احتمال می‌رود اوبر این بار تسلیم شود و این ویژگی را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

منبع : آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *