جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تولید کنسول NES Classic متوقف شد

نینتندو خبر از توقف تولید کنسول NES Classic داده است؛ کنسولی که در پاییز سال گذشته عرضه شد و در خودش، ۳۰ بازی کلاسیک کنسول NES را جای داده بود. سخنگوی شرکت نینتندو گفته است که آخرین بار NES Classic در ماه جاری وارد فروشگاه‌ها می‌شود و پس از آن، دیگر نینتندو این کنسول کلاسیک را تولید نخواهد کرد.

تولید کنسول NES Classic متوقف شد

به هنگام عرضه‌ی NES Classic هم این کنسول به دلیل تقاضای بالا، در بازارهای سیاه با قیمت‌های نجومی فروخته می‌شد.
طبق بیانیه‌ای که نینتندو منتشر کرده است، از همان ابتدا هم قرار نبوده تا کنسول NES Classic برای مدتی طولانی تولید شود و همین که تا به امروز هم ساخت آن را ادامه داده‌اند، به دلیل تقاضای بسیار بالا برای این کنسول بوده است.

کنسول NES Classic نه تنها بهترین بازی‌های کنسول قدیمی NES (همان میکروی خودمان) را در خودش جای داده بود، بلکه خروجی HDMI داشت و حتی به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌داد بازی‌ها را ذخیره کنند؛ قابلیتی که در کنسول اصلی وجود نداشت.

به هنگام عرضه‌ی NES Classic هم این کنسول به دلیل تقاضای بالا، در بازارهای سیاه با قیمت‌های نجومی فروخته می‌شد. این کنسول ۶۰ دلار قیمت داشت، اما اگر در یکی دو ماه اخیر قصد تهیه‌ی آن را داشتید،‌ فقط باید به سایت‌هایی مثل Ebay سر می‌زدید و چیزی حدود ۵۰۰ دلار برای خرید آن پیاده می‌شدید.

نینتندو هم‌چنین تایید کرده است که مدل ژاپنی NES Classic یعنی Famicom Classic هم دیگر تولید نخواهد شد.

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *