جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خدمات فیسبوک برای سازمان‌های کوچک توسعه یافت

شرکت فیسبوک مجموعه خدمات تبلیغاتی خود را برای سازمان‌های کوچک به‌روز کرد و توضیح داد در حال حاضر بیش از ۵ میلیون شرکت تبلیغاتی فعال روی این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت هستند. فیسبوک سپتامبر گذشته تعداد شرکت‌های تبلیغاتی فعال روی شبکه اجتماعی خود را ۴ میلیون عدد گزارش کرده بود.

شرکت فیسبوک مجموعه خدمات تبلیغاتی خود را برای سازمان‌های کوچک به‌روز کرد و توضیح داد در حال حاضر بیش از ۵ میلیون شرکت تبلیغاتی فعال روی این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت هستند. فیسبوک سپتامبر گذشته تعداد شرکت‌های تبلیغاتی فعال روی شبکه اجتماعی خود را ۴ میلیون عدد گزارش کرده بود.  به گزارش وب‌سایت Zdnet، این شرکت همچنین اعلام کرد در حال حاضر ۶۵ میلیون سازمان از خدمات Pages و ۸ میلیون سازمان از خدمات Profiles آن روی شبکه اجتماعی اینستاگرام بهره می‌برند.  به جز اعداد و ارقام یاد شده، فیسبوک اظهار داشت که ابزارهای جدید آن برای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی به گونه‌ای طراحی شده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد کمپین‌های موبایلی خود را بهتر از گذشته مدیریت کنند و گسترده‌تر از قبل با مشتریان ارتباط داشته باشند.  شرکت توسعه بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به منظور رسیدن به هدف مذکور گزینه‌ای را برای اپلیکیشن Ads Manager خود ارایه کرده است که با یک کلیک فعال می‌شود و امکان انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با کیفیت بالا را به راحتی فراهم می‌کند.  همچنین روش های جدید برای مدیریت پیام‌های دریافتی از سوی مشتریان مبتنی بر رایانه‌های شخصی ارایه شده است و ابزار Mobile Studio که در اصل پلتفرم طراحی محتوا است به گونه‌ای ارایه شده است که کسب و کارها از طریق آن می‌توانند با استفاده از یک دستگاه موبایلی آگهی تبلیغاتی بسازند.

به گزارش وب‌سایت Zdnet، این شرکت همچنین اعلام کرد در حال حاضر ۶۵ میلیون سازمان از خدمات Pages و ۸ میلیون سازمان از خدمات Profiles آن روی شبکه اجتماعی اینستاگرام بهره می‌برند.

به جز اعداد و ارقام یاد شده، فیسبوک اظهار داشت که ابزارهای جدید آن برای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی به گونه‌ای طراحی شده است که به کسب و کارها امکان می‌دهد کمپین‌های موبایلی خود را بهتر از گذشته مدیریت کنند و گسترده‌تر از قبل با مشتریان ارتباط داشته باشند.

شرکت توسعه بزرگترین شبکه اجتماعی جهان به منظور رسیدن به هدف مذکور گزینه‌ای را برای اپلیکیشن Ads Manager خود ارایه کرده است که با یک کلیک فعال می‌شود و امکان انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با کیفیت بالا را به راحتی فراهم می‌کند.

همچنین روش های جدید برای مدیریت پیام‌های دریافتی از سوی مشتریان مبتنی بر رایانه‌های شخصی ارایه شده است و ابزار Mobile Studio که در اصل پلتفرم طراحی محتوا است به گونه‌ای ارایه شده است که کسب و کارها از طریق آن می‌توانند با استفاده از یک دستگاه موبایلی آگهی تبلیغاتی بسازند.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *