جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


MiniRig وسیله ای برای بهبود لرزش و تیرگی فیلم‌برداری گوشی‌های هوشمند

فیلم‌برداری بدون کاهش کیفیت و لرزش، این روز‌ها چندان هم دور از انتظار نیست، با وسیله جدید MiniRig این امکان برای کاربران فراهم شده است.

MiniRig وسیله ای برای بهبود لرزش و تیرگی فیلم‌

سال گذشته، دستگاه Smoovie stabilizer برای گوشی هوشمند و کاربران GoPro که فیلم‌برداری فوق‌العاده شفاف را به لطف حلقه مغناطیسی‌اش، فراهم می‌کرد، عرضه شد. اکنون، پس از توزیع آن محصول برای طرفداران، تیم سازنده آن با محصول جدیدی به نام MiniRig با ویژگی‌هایی از جمله نور‌افکنی و قابلیت صوتی همراه با بهبود تثبیت کننده، بازگشته است.

مانند وسیله قبلی، MiniRig یک وسیله استوار کننده مبتنی بر تعادل است که می‌تواند با گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های GoPro اکشن استفاده شود. کاربران کافی است دوربین انتخابی‌شان را روی وسیله نصب کرده و سپس دسته آن را برای یافتن نقطه تعادل، تنظیم کنند. استفاده از دسته در زمان فیلم‌برداری به میزان قابل توجهی لرزش حاصل از فیلم‌برداری با دست را کاهش می‌دهد.

MiniRig وسیله ای برای بهبود لرزش و تیرگی فیلم‌

مانند وسیله Smovie، یک حلقه آهنربایی نئودیمیم، برای نگه داشتن یک گوشی هوشمند یا GoPro straight حتی در مواقعی که دست نمی‌تواند آن را کنترل کند، استفاده می‌شود. با این حال، حلقه موجود در MiniRig قابل تنظیم است و می‌تواند محکم‌تر شود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بسته به موضوع‌شان، بین حرکت‌های غیر منتظره سینمایی یا حرکت‌های سریع، یکی را انتخاب کنند. دوربین‌ها می‌توانند در حالت Landscape یا Portrait یا حتی حالت پشت و رو برای عکس‌های با زاویه کم، نصب شوند.

به جای استفاده از وزنه ساده در انتهای دسته به عنوان وزنه تعادل، یک بسته باتری USB قرار داده شده است. این بسته، ابزاری را برای بهبود کیفیت ویدیو با نور حلقه‌ای LED قابل انعطاف که پنج توان و رنگ مختلف دارد، فراهم می‌کند. همچنین یک میکروفون سیمی می‌تواند روی MiniRig نصب و به گوشی هوشمند سازگار متصل شود. در حالی که همه این امکانات به بهبود کیفیت ویدیوی گرفته شده، زمانی که دوربین در حال حرکت است، کمک می‌کند، این وسیله ۱۷۰ گرمی، به لطف وجود سه پایه در پایین بسته باتری، می‌تواند برای گرفتن عکس‌های ثابت هم استفاده شود. ریموت بی‌سیم جدا‌شونده در زمانی که دوربین در دسترس نیست، می‌تواند مفید واقع شود.

قیمت اولیه MiniRig در Kickstarter از ۳۸ یورو (حدود ۴۷ دلار) شروع شد و تا زمان اتمام پروژه به قیمت ۵۰ یورو (۶۲ دلار) افزایش خواهد یافت. اگر پروژه به هدف ۱۰۰۰۰ یورویی برسد و همه چیز طبق برنامه پیش رود، توزیع MiniRig بایستی از ماه سپتامبر آغاز شود.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *