جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لیزر تقویت مو

ریزش مو و مقابله با آن از دیرباز یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. متأسفانه با افزایش سن و بنا به دلایل خاص دیگر، ریزش مو در افراد آغاز می‌شود و می‌تواند درنهایت به کم‌پشتی مو و حتی طاسی منجر شود.

لیزر تقویت مو
طی سال‌های اخیر، دستگاه‌های زیادی به‌منظور مقابله با ریزش مو و رویش مجدد موی سر تولید شده‌اند. لیرزهای تقویت مو از جمله این نوع دستگاه‌ها محسوب می‌شوند. لیزرهای تقویت موی سر با ارسال انرژی و پالس‌های لیزری به تحریک و تقویت فولیکول‌های مو منجر می‌شوند و به این صورت از نازک شدن مو و ریزش آن جلوگیری می‌کنند.

دقت داشته باشید لیرزهای تقویت مو ممکن است با نام لیزرهای رویش مجدد مو هم عرضه شوند، اما باید بدانید این دستگاه‌ها تأثیری روی بخش‌هایی از سر که موهای آن کاملاً از بین رفته ندارند. اگر موهای سرتان کاملاً ریخته باشد، استفاه از لیزرهای تقویت مو کمکی به شما نمی‌کند.

لیزرهای تقویت مو تنها می‌توانند از نازک‌تر یا ضعیف‌تر شدن موی سر جلوگیری کنند و با تحریک لایه زیرین پوست، موهای ضعیف شده را تقویت و بار دیگر به حالت عادی بازگردانند. هم‌اکنون انواع و مدل‌های مختلفی از این نوع دستگاه‌ها موجود هستند و عموماً قیمت بالایی دارند. تأثیر استفاده از لیزرهای تقویت مو در اوایل و اواسط ریزش مو کاملاً تأیید شده است. لیزرهای تقویت مو هم از جمله دیگر محصولات مرتبط با حوزه سلامت و زیبایی هستند که تکنولوژی طی چند سال اخیر آن را برای ما به ارمغان آورده است.

 

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *