جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محل پارک خودروی شما با گوگل مپ

برای بسیاری از ما پیش آمده که در یک پارکینگ شلوغ و بزرگ گم شده‌ایم و حتی محل پارک خودروی خود را به‌کلی فراموش کردیم. این اتفاق عجیبی نیست به همین دلیل ویژگی‌ها و اپلیکیشن های مختلفی برای گوشی‌ها و حتی ساعت‌های هوشمند وجود دارد که شما را در یافتن محل خودرو و یا هر چیز دیگری کمک می‌کنند.

محل پارک خودروی شما با گوگل مپ


اما اگر شما یک گجت اندرویدی دارید دیگر نیازی به نصب این اپلیکیشن ها ندارید چراکه گوگل پس از مدت‌ها انتظار و در سکوت، ویژگی را به گوگل مپ آورده که محل پارک خودرو را به شما یادآوری می‌کند.

پیش‌ازاین و در سال 2014، گوگل ویژگی مشابهی را به Google Now آورده بود. البته مانند تمام ویژگی‌های موجود در این سرویس، ویژگی پیدا کردن خودرو هم به شکل عجیبی به شرایط و سنسورهای مختلف بستگی داشت و اختیارات کمی در دست کاربر می‌گذاشت. حتی برخی اوقات هم شما را به‌اشتباه راهنمایی می‌کند!

این ویژگی بیشتر شبیه به آن چیزی است که اپل در اپلیکیشن Maps خود در iOS 10 اضافه کرده است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌طور دستی، نقطه‌ای را به‌عنوان محل پارک خود مشخص کند. مانند همان چیزی که در مپ اپل مشاهده می‌شود، گوگل هم امکان نوشتن یادآورهایی را در آن نقطه فراهم می‌کند تا مکان موردنظرشان را راحت‌تر بیابند.

گوگل پا را از این هم فراتر گذاشته و در کنار یادداشت، امکان قرار دادن تصویر را هم فراهم کرده تا راهنمایی بصری هم به کاربر کمک کند. مهم‌تر از این، می‌توانید از Time left هم استفاده کنید تا زمان طی شده تا مقصدتان را در دست داشته و از طریق آن، مسافت طی شده را به عنوان وسیله‌ای برای پیدا کردن خودرویتان در دست داشته باشید.

گوگل هنوز چیزی درباره یادآور جدید پارکینگ نگفته چراکه تنها برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است. سخنی هم مبنی بر عرضه آن برای iOS به میان نیامده اما انتظار می‌رود به‌زودی این اتفاق بیفتد.

منبع : آیتی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *