جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی جدیدترین گجت های مخصوص سفر 2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیوه سفر کردن هم تغییرات زیادی کرده است. فناوری به خدمت مسافران درآمده و علاوه بر کاهش هزینه‌ها، امکانات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. گجت های مخصوص سفر به اندازه‌ای محبوب شده‌اند که بازار خود را پیدا کرده و سعی دارند تا سفر کردن را به تجربه‌ای راحت‌تر و بهتر برای مسافران تبدیل کنند. در ادامه با جدیدترین گجت های مخصوص سفر که در بازار عرضه شده‌اند آشنا خواهید شد.

5. کوله پشتی برای نجات از بهمن
کوله پشتی Avalanche North Face Patrol24 ABS مخصوص کوهنوردان و صخره‌نوردان ساخته شده است. این کوله پشتی دارای دو ایربگ 85 لیتری گاز نیتروژن فشرده است که باعث می‌شود تا فرد در صورت وقوع بهمن روی برف بماند.

کوله پشتی برای نجات از بهمن

6. چراغ روشنایی خورشیدی LuminAID
چراغ LuminAID یک چراغ بادی 56 گرمی و ضد آب است که پس از 6 تا 7 ساعت شارژ با نور خورشید، تا 16 ساعت روشنایی را فراهم می‌کند.

چراغ روشنایی خورشیدی LuminAID

7. دستگاه تصفیه آب همراه
مسافران در بسیاری از مکان‌ها مانند جنوب شرق آسیا و آفریقا با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند. دستگاه تصفیه آب CamelBak All Clear برای همین منظور ساخته شده و توانایی تبدیل هر نوع آبی را به آب قابل شرب در مدت 60 ثانیه دارد. ظرفیت این دستگاه، کمتر از یک لیتر است و باتری‌های لیتیوم یونی، انرژی آن را فراهم می‌کند. گفتنیست که این دستگاه تصفیه آب با استفاده از اشعه UV، ویروس‌ها و باکتری‌های آب را از بین می‌برد.

دستگاه تصفیه آب همراه

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *