جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی جدیدترین گجت های مخصوص سفر 1

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شیوه سفر کردن هم تغییرات زیادی کرده است. فناوری به خدمت مسافران درآمده و علاوه بر کاهش هزینه‌ها، امکانات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. گجت های مخصوص سفر به اندازه‌ای محبوب شده‌اند که بازار خود را پیدا کرده و سعی دارند تا سفر کردن را به تجربه‌ای راحت‌تر و بهتر برای مسافران تبدیل کنند. در ادامه با جدیدترین گجت های مخصوص سفر که در بازار عرضه شده‌اند آشنا خواهید شد.

1. کیسه لباسشویی Scrubba Wash Bag
این کیسه لباسشویی سبک از یک صفحه لباسشویی انعطاف‌پذیر تشکیل شده است که جای بسیار کمی را اشغال می‌کند و با مصرف تنها 2 تا 4 لیتر آب و کمی صابون مایع، لباس‌ها را در مدت زمان کوتاهی تمیز می‌کند.

کیسه لباسشویی Scrubba Wash Bag

2. کوچک‌ترین اتوی مسافرتی
این اتوی مسافرتی کوچک دارای یک موتور 420 واتی و سه درجه تنظیم حرارت است. حجم این اتو تنها به اندازه یک موس کامپیوتر است و می‌تواند لباس‌های چروک شده شما را در مسافرت به راحتی اتو کند.

کوچک‌ترین اتوی مسافرتی

3. کفی گرم‌کن پا با قابلیت کنترل از راه دور
یکی دیگر از گجت های مخصوص سفر به خصوص سفرهای زمستانی، گرم‌کن‌های پا هستند. کفی گرم‌کن Thermacell Heated Insoles با برخورداری از جدیدترین فناوری گرمایی روز دنیا، قابلیت کنترل از راه دور، ترموستات کنترل دما و لایه داخلی ضد آب، می‌تواند در سفرهای زمستانی به یک همراه مناسب تبدیل شود.

کفی گرم‌کن پا با قابلیت کنترل از راه دور

4. آنتن مخابراتی و رادیویی برای دسترسی به اینترنت
Go Tenna یک دستگاه کوچک و در واقع یک آنتن مخابراتی و رادیویی است که با استفاده از بلوتوث به گوشی های موبایل متصل می‌شود و با کمک آن، تمامی دستگاه‌های اندروید و iOS در هر وضعیتی به اینترنت دسترسی خواهند داشت. کاربران همچنین می‌توانند به وسیله این دستگاه کوچک، اطلاعات مکانی خود را با مخاطبان در فاصله 50 مایلی به اشتراک بگذارند.

آنتن مخابراتی و رادیویی برای دسترسی به اینترنت

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *