جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تبلت تازه از ایسوس در بنچمارک و پایگاه داده GFXBench

تبلت های اندرویدی دیگر مثل سابق در بازار به وفور یافت نمی شوند؛ اما ظاهراً ایسوس نمی خواهد دست از مبارزه بردارد. اخیراً تبلتی 9.6 اینچی از سوی این کمپانی در پایگاه داده GFXBench رویت شده که از سخت افزار مناسبی نیز بهره مند است.

تبلت ایسوس در بنچمارک و پایگاه داده GFXBench

چیپست MT8173 مدیاتک در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و به نظر می رسد که اشتباهاً از آن به عنوان پردازنده ای «12 هسته ای» یاد شده است. این چیپست در حقیقت از پردازنده ای 4 هسته ای بهره مند بوده و با فرآیند 28 نانومتری تولید گشته است. البته باید خاطر نشان کرد که مدیاتک در حال حاضر واقعاً مشغول توسعه چیپی 12 هسته ای است.

پردازنده اصلی چیپست توسط پردازشگر گرافیکی PowerVR GX6250 همکاری می شود که خوشبختانه سرعت کلاک کافی برای نمایش رزولوشن 2048×1536 پیکسل را به ارمغان می آورد. چهار گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 7 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 4.7 مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات تبلت مورد اشاره هستند. ناگفته نماند که این دیوایس ایسوس، اندروید 7.0 نوقا را نیز به اجرا در می آورد.

برنامه های ایسوس برای این دستگاه دقیقا مشخص نیستند اما مشخصاً باید منتظر دستگاهی با سخت افزار مناسب و قیمت مقرون به صرفه باشیم. ماه گذشته، این برند تبلت 405 دلاری ZenPad 3S 10 را معرفی کرد که از مشخصات مشابهی بهره می برد اما در عوض به چیپست اسنپدراگون 605 تجهیز شده است. هنوز نمی دانیم که آیا این تبلت ها از قدرت کافی برای مقابله با آپید ایر 2 اپل برخوردار هستند یا خیر.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *