جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قاب محافظ Eye : لذت تجربه اندروید بر روی آیفون

خرید قاب محافظ تلفن هوشمند برای بسیاری، از جمله موارد مهم محسوب می‌شود. قاب‌هایی که با وجود افزایش سایز و تغییر ظاهر گوشی هوشمندی که زمان زیادی برای طراحی ظاهرش صرف شده، اطمینان خاطری برای کاربر به وجود می‌آورد که تلفن هوشمندش از آسیب در امان است. تاکنون طرح‌های متفاوتی برای قاب محافظ گوشی‌های هوشمند ارائه شده اما طرح Eye در نوع خود منحصر به فرد است. قاب محافظ Eye پروژه‌ای با ایده محوری آوردن سیستم عامل اندروید بر روی آیفون است که به تازگی سرمایه مورد نیاز برای عملی سازی‌اش را در وبسایت کیک استارتر جمع آوری کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

قاب محافظ Eye

کیک استارتر مخصوص ایده‌های خلاقانه‌ای است که نیاز به جذب سرمایه برای عملی شدن دارند. قاب محافظ Eye هم از جدیدترین پروژه‌های قرار گرفته بر روی این وبسایت است که با گذشت 32 روز از آغاز کمپین جمع سرمایه، مبلغ 97 هزار دلار را جمع کرده؛ اما این قاب محافظ آیفون چه تفاوتی با سایر قاب‌های محافظ دارد؟

Eye یک تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید است که به صورت قاب برای آیفون طراحی شده. این تلفن هوشمند به جز اسپیکر، دوربین و میکروفون تمامی امکانات یک تلفن هوشمند اندرویدی را به صورت جداگانه دارد.

صفحه نمایش 5 اینچی امو ال ای دی (AMOLED) با رزولوشن 1080×1920  (فول اچ دی)، اندروید 7.1، چیپست هلیو پی 20، پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP2 با فرکانس 900MHz از جمله مشخصات این قاب عجیب هستند. قاب محافظ Eye صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on Display) دارد و از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. از مشخصات فنی دیگر هم می‌توان به باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت، فناوری NFS، جک 3.5 میلیمتری و شاید مهم‌تر از همه، دو شیار برای سیم‌کارت اشاره کرد. این قاب در دو سایز عرضه می‌شود؛ سایز کوچک مخصوص آیفون 6، آیفون 6s و آیفون 7 و سایز بزرگ برای آیفون 6 Plus آیفون 6s Plus و آیفون 7 Plus. نکته قابل توجه این است که ضخامت کم قاب محافظ Eye، باور این که یک تلفن هوشمند در آن جا گرفته را مشکل می‌کند. باتری این گجت از باتری میزبان آی او اسی اش جداست، به این معنا که در هنگام استفاده از آیفون، باتری Eye مصرف نمی‌شود و همچنین کار کردن با Eye تاثیری در باتری آیفون ندارد.

علاقه مندان می‌توانند از طریق وبسایت کیک استارتر، ورژن اصلی این قاب محافظ که اتصال 4G دارد را با مبلغ ۱۲۹ دلار پیش خرید کرده و در سپتامبر همین سال از آن استفاده کنند. کسانی هم که کمی عجله دارند می‌توانند با پرداخت 20 دلار بیشتر، یک ماه زودتر یک گوشی اندروید بر روی آیفون خود داشته باشند. انتظار می‌رود که این ورژن از Eye با قیمت نهایی ۲۲۹ دلار به بازار عرضه شود.

اهداف بزرگتری هم برای جمع سرمایه این پروژه در نظر گرفته شده است؛ اگر سازندگان Eye بتوانند سرمایه جمع شده را به عدد 500 هزار دلار برسانند، یک پاور بانک به همراه این قاب محافظ برای خریدار ارسال می‌شود که ظرفیت شارژ دهی 10 هزار میلی‌آمپر ساعت را فراهم می‌کند. در صورت جمع شدن مبلغ ۳ میلیون دلار، قاب محافظ Eye استانداردهای IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را کسب می‌کند. اگر جذب سرمایه به ۶ میلیون دلار برسد، علاوه بر سیستم عامل اندروید، سیستم عامل Ubuntu هم به این قاب اضافه شده و در صورت رسیدن به رقم ۱۵ میلیون دلار، ویندوز 10 موبایل به دو سیستم عامل ذکر شده اضافه می‌شود.

سازندگان این قاب شگفت انگیز در تلاش برای رسیدن به اهداف سرمایه‌ای بالا، علاقه‌مندان را به سرمایه گذاری در کیک استارتر دعوت می‌کنند.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *