جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جزییات و مشخصات تازه‌ای از پرچمدار بعدی لی اکو منتشر شد

گویا کمپانی چینی لی اکو (LeEco) باوجود قرار گرفتن در وضعیت نامطلوب مالی، قصد دارد گوشی رده بالای دیگری را تولید و به بازار عرضه کند. امروز جزییات تازه‌ای از پرچمدار بعدی لی اکو در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده که جالب توجه هستند.

پرچمدار بعدی لی اکو

با توجه به رده‌بالا بودن این محصول، قطعا پرچمدار بعدی لی اکو به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد. همچنین تصاویر لورفته از این اسمارت فون که در زیر مشاهده می‌کنید، طراحی قاب جلوی دردانه جدید چینی‌ها را به تصویر کشیده و خبر از صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده می‌دهد.

از مهمترین مشخصات پرچمدار بعدی لی اکو (با توجه به تصاویر منتشرشده) می‌توان به ضخامت کم گوشی هوشمند، قرار گرفتن پورت USB از نوع C در کنار اسپیکر و حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد. البته اگرچه ممکن است این سوراخ در بالای دستگاه قرار گرفته باشد، اما بر اساس ادعای منبع منتشر کننده تصاویر، گویا دست‌اندرکاران طراحی محصول به طور کلی قصد ندارند از این ویژگی در پرچمدار جدیدشان استفاده کنند.

پرچمدار بعدی لی اکو

گفته شده این دیوایس قرار است در ماه آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) با بهره‌گیری از 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد. دیگر مشخصات این محصول هنوز مشخص نشده اما به محض اطلاع در روزها و هفته‌های آتی، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
باید دید آیا پرچمدار جدید LeEco قادر است این تولیدکننده مغرور را از وضعیت بد موجود نجات دهد یا خیر.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *