جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوگل اسیستنت و خواندن پیامک ها

گوگل اسیستنت از زمانی که همراه با موبایل های پیکسل آغاز به کار کرد با پیشرفت های مناسبی همراه بوده و به لطف سیستم یادگیری ماشین هر روز توانایی و دانش بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت.

گوگل اسیستنت و خواندن پیامک ها

اما یکی از قابلیت هایی که از مدت ها پیش مورد درخواست کاربران بود، امکان دسترسی، خواندن و کمک به پاسخ دادن پیامک های موبایل محسوب می شد که گویا بالاخره از راه رسیده است.

به گزارش 9to5google دستیار هوشمند مانتن ویویی ها حالا می تواند با دریافت فرامین صوتی مشخصی پیامک های خوانده شده یا نشده را به تفکیک به کاربر نشان دهد.

در حال حاضر با عنوان کردن عبارت «پیام های مرا نشان بده» و «آیا پیام جدیدی دارم؟» به ترتیب تمام پیامک ها و پیام های خوانده نشده را در بطن خود نرم افزار نمایش می دهد.

گوگل اسیستنت و خواندن پیامک ها

در این شرایط ضمن لیست شدن مکالمات بر اساس زمان دریافت یا ارسال، گزینه «پاسخ دادن» زیر هر کدام از آنها حضور دارد و کاربر می تواند مستقیماً از آن برای رجوع به پلتفرم SMS موبایلش استفاده کند.

گفتنی است این قابلیت از مدتی پیش در سرویس گوگل ناو وجود داشت و حالا به اسیستنت نیز افزوده شده است. همانطور که می دانید انتشار این دستیار هوشمند برای تمام موبایل های مبتنی بر اندروید 6 به بالا آغاز شده است و به زودی می توانید از مزایای جالب آن بهره مند شوید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *