جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش چشمگیر حجم به روز رسانی های ویندوز ۱۰ در آینده ای نزدیک

یکی از مشکلات اساسی اینسایدر های ویندوز، حجم بالای به روز رسانی ها است که برخی اوقات برای آن ها مشکلاتی ایجاد می کند. اکنون مایکروسافت در وبلاگ ویندوز اظهار داشته که بیلد اینسایدر بعدی آن ها برای ویندوز ۱۰ می تواند حجمی کوچک تر از یک دانلود ۱ گیگابایتی داشته باشد.

کاهش چشمگیر حجم به روز رسانی های ویندوز ۱۰

مایکروسافت از ماه دسامبر سال گذشته اقدام به استفاده از پلتفرم به روز رسانی یکپارچه (Unified Update Platform) کرده است و امروز بازخورد های جالبی در مورد عملکرد این تکنولوژی فشرده سازی منتشر کرده است.

به روز رسانی های ارسال شده از طریق UUP تنها بیت های تغییر یافته در آخرین به روز رسانی را ارائه می دهند و به واسطه ی آن، کاربران عادی ویندوز ۱۰ بعد از به روز رسانی کریترز در هنگام دریافت به روز رسانی برای سیستم عامل خود، صرفه جویی ۶۵ درصدی در حجم دانلود را تجربه خواهند کرد، که به معنای دریافت سریع تر به روز رسانی ها خواهد بود. برای اینسایدر های ویندوز، که مکررا بیلد هایی با تغییرات کوچک دریافت می کنند، حجم بیلد های جدید سیستم عامل حتی تا به یک گیگابایت و یا کم تر نیز کاهش یابد.

متاسفانه این مزیت در هنگام ارتقای سیستم عامل از به روز رسانی سالگرد به به روز رسانی کریترز برای کاربران قابل احساس نخواهد بود، زیرا که این نسخه از سیستم عامل از این تکنولوژی زیر بنایی بهره نمی برد.

منبع : وین فون

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *