جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ریزر پاوربانکی برای لپ تاپ و سایر دستگاه ها معرفی کرد

شرکت ریزر یک پاوربانک با ظرفیت بسیار بالا معرفی کرده است که می‌توان از آن به‌منظور شارژ لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها بهره برد.

ریزر-پاوربانکی-برای-لپ-تاپ-معرفی-کرد

هنگام سفر فقط گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها نیستند که به پاوربانک‌ها یا باتری‌های اضافه نیاز دارند. گاهی اوقات شما باید انرژی مورد نیاز برای لپ‌تاپ خود را نیز در این شرایط تأمین کنید، به‌خصوص اگر بخواهید فیلمی ببینید یا بازی کنید یا قصد انجام کاری را داشته باشید. ریزر که همه آن را به ساخت لپ‌تاپ‌های قدرتمند گیمینگ از جمله Blade Stealth می‌شناسیم، حالا یک پاوربانک جدید معرفی کرده است که می‌تواند انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ‌ و سایر دستگاه‌های شما را در مواقع مورد نیاز تأمین کند.

پاوربانک کمپانی ریزر ظرفیتی معادل ۱۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و برای شارژ کردن لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی Blade Stealth بهینه‌سازی شده است. استفاده از این پاوربانک عمر باتری لپ‌تاپ یادشده را به بیش از ۱۵ ساعت افزایش می‌دهد. اما علاوه بر این، می‌توان از پاوربانک یادشده برای شارژ سایر لپ‌تاپ‌هایی که از پورت یو‌اس‌بی نوع سی بهره می‌برند، استفاده کرد. این پاوربانک دو پورت یواس‌بی نوع A نیز دارد که امکان شارژ سه گوشی موبایل را به‌طور هم‌زمان فراهم می‌کند. قابلیت شارژ سریع این محصول باعث می‌شود تا در ازای ۲ ساعت شارژ شدن، بتواند به مدت ۶ ساعت شارژ مورد نیاز لپ‌تاپ Blade Stealth را تأمین کند. بنابراین می‌توان تصور کرد که این پاوربانک تا چه حد می‌تواند یک گوشی را شارژ کند.

این محصول مجهز به قابلیتی است که دستگاه متصل را به‌طور هوشمند شناسایی می‌‌کند تا بدین طریق از هدر رفتن بیهوده‌ی انرژی جلوگیری شود. از آنجا که پاوربانک ریزر از فناوری شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge 3.0 بهره می‌برد، نسبت به روش شارژ معمولی و در صورتی که دستگاه شارژ شونده سازگاری لازم را داشته باشد، تا چهار برابر سریع‌تر عملیات انتقال شارژ را انجام می‌دهد. البته باید توجه داشته باشید که ابعاد این محصول کمی بزرگ و وزن آن کمی سنگین است؛ اما با توجه به ظرفیت بالای آن، این موضوع کاملا قابل درک است.

ریزر-پاوربانکی-برای-لپ-تاپ-معرفی-کرد

این پاوربانک از ماه مارس و از طریق فروشگاه آنلاین ریزر در آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان و فرانسه به فروش خواهد رسید. قیمت در نظر گرفته‌شده برای محصول مورد بحث ۱۴۹.۹۹ دلار است.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *