جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن Bind mi band به روز رسانی شد

اپلیکیشن Bind mi band با ویژگی های جدید و بهبودهای فراوان به روز رسانی شد

 

اپلیکیشن Bind mi band به روز رسانی شد

دست بندهای سلامتی شیائومی از محبوب ترین ابزارهای حوزه سلامتی هستند که کاربران طرفداران دارند. همان طور که می دانید اپلیکیشن رسمی Mi fit شیائومی که امکان ارتباط این دست بند ها با گوشی های هوشمند را فراهم می کند در استور ویندوز وجود ندارد، ولی در عوض یک اپلیکیشن غیر رسمی به نام Bind Mi Bandd برای این منظور توسعه داده شده است که عملکرد بسیار خوبی هم دارد. اکنون این برنامه به روز رسانی جدیدی دریافت کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است.

 

اپلیکیشن Bind mi band دارای قابلیت های مختلفی از قبیل گام شمار (تعداد قدم ها و مسافت طی شده به کیلومتر و ساعت)، کالری مصرفی بر اساس مسافت طی شده توسط کاربر در طی روز،  اطلاعات مربوط به پایش خواب، اندازه گیری ضربان قلب دیده، تنظیم آلارم، به روز رسانی firmware می بند و… می باشد. برای آشنایی کامل با این اپلیکیشن به این مطلب مراجعه کنید.

به تازگی این اپلیکیشن به روز رسانی نسبتا بزرگی را دریافت کرده که تغییرات خوبی را به ارمغان آورده است. یکی از بهترین چیزهایی که در این به روز رسانی گنجانده شده، به روز رسانی firmware جدید دست بند می بند ۲ است که قابلیت هایی را به این دست بند اضافه می کند. همچنین بهبود هایی نیز در سراسر اپلیکیشن صورت گرفته که تجربه ی کاربری را بهبود بخشیده است.

لیست تغییرات:
آلارم یک مرتبه ای. در حال حاضر شما می توانید آلارم را طوری تنظیم کنید که تکرار نشود. همچنین، بخش هایی از طراحی صفحه ی آلارم تغییر یافته اند.
بازطراحی سیستم ورود داخلی. در حال حاضر شما به راحتی می توانید گزارشات مشکلات خود را به ما ارسال کنید. فراموش نکنید که برای این کار باید شرحی از مشکلات خود را وارد کنید زیرا در غیر این صورت، ما قادر به کمک به شما نخواهیم بود.

بهینه سازی ظاهر برنامه اصلی، بنابراین در حال حاضر اپلیکیشن باید پاسخگو تر شده باشد و کمی سریع تر بارگذاری گردد.
اضافه شدن پشتیبانی از زبان های پرتغالی و برزیلی
بهبود تجربه ی تعلیق یا minimize برنامه. از حالا آن از بند قطع شده و زمانی که آن مجددا فعال شود، دوباره متصل می شود.

firmware جدید برای می بند ۲
بهبود های فراوان در رابط کاربری
رفع بسیاری از باگ ها
این به روز رسانی در حال حاضر در استور ویندوز در دسترس قرار گرفته است و شما می توانید آن را بر روی گوشی ویندوزی خود دریافت کنید.

منبع : winphone

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *