جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دیجیتال‌اوشن، سرویس کلود جهت اجرای سریع‌تر داده‌ها

چنانچه به یک پیکربندی مشترک نیاز داشته باشید، دیجیتال‌اوشن، تعدادی از تصاویر استاندارد در اختیارتان قرار می‌دهد که آماده اجرا هستند. اجرای این تصاویر فقط در عرض چند ثانیه و با نظم خاصی انجام می‌گیرند.

دیجیتال‌اوشن، سرویس کلود جهت اجرای سریع‌تر داده‌ها

 

 

وقتی کارفرمایی، سفارش کاری را به یک برنامه‌نویس یا توسعه دهنده می‌دهد، و ضمناً خواهان مشاهده سریع اولین نمونه کار است، چه باید کرد؟
در چنین مواردی که سفارش دهنده اصولاً عجول است،‌ یا اینکه پروژه از نوعی است که ضرورتاً باید در اولین فرصت ممکن نتیجه اولیه را دید و بعد تصمیمات مهم‌تر را اخذ کرد، استفاده از سرویس کلود بهترین گزینه است. با این انتخاب، می‌توان در مدت زمانی کوتاه، داده‌های بسیاری را پیکربندی نمود.

 

دیجیتال‌اوشن، سرویس کلود جهت اجرای سریع‌تر داده‌ها
سرویس جدیدی به تازگی ارائه شده که کاملاً مناسب چنین موقعیت‌هایی است و به نظر می‌رسد نیازهای بسیاری از برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان را به خوبی مرتفع می‌کند.
یکی از گزینه‌های توسعه‌دهنده جدید کلود، دیجیتال‌اوشن (digital ocean) است، سرویسی که داده‌ها و اطلاعات را سریع‌تراز آنچه فکرش را می‌کنید، پردازش و پیکربندی می‌کند. با اینکه برخی از توانمندی‌های سرویس‌های کلود را ندارد، اما دستگاه‌هایی برای پردازش اطلاعات خام دارد که می‌توانند در آینده راه‌اندازی شوند.

با وجود مزایایی که سرویس دیجیتال اوشن ارائه می‌دهد، توجه به چند نکته، مهم است: چنانچه مجبور باشید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید، دیجیتال‌اوشن می‌تواند به مدت چهار هفته، اطلاعات شما را در دستگاه محافظت کرده و فقط ۲۰% هزینه اضافی دربر خواهد داشت. ضمن اینکه چنانچه به بکاپ‌گیری مجدد نیاز باشد، می‌توانید این ویژگی را دوباره باید به دستگاه خود بیفزایید.

شایان ذکر است که دیجیتال‌اوشن، بسته‌ای استاندارد معروف با نرم‌افزارهای منابع باز ارائه میدهد و بنابراین، باعث پردازش و اجرای سریع اطلاعات می‌شود. برخی از کاربردهای اصلی این سرویس، شامل دروپال (Drupal)، وردپرس (WordPress)، مونگو‌دی‌بی (MongoDB) و یا گیت (Git) هستند.

علاوه بر این، دیجیتال‌اوشن، آموزش کاملی در خصوص روش‌های مختلف نصب درایوها و نیز اجرای روال استاندارد ارائه می‌دهد. همچنین گزینه‌ای مناسب برای راه اندازی مجدد سیستم آی‌او‌اس و نیز صرفه‌جویی در هزینه داده‌هاست.

به نظر کارشناسان، انتظار می‌رود این سرویس جدید به خوبی در میان توسعه‌دهندگان فراگیر شده و استقبال خوبی از آن به عمل آید.

 

منبع : ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *