جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Galaxy Tab S3

Galaxy Tab S2 که در سال 2015 به بازار معرفی شد، بدون شک یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی است که می‌توانید خریداری کنید. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد جانشین تبلت محبوب خود را معرفی کند: Tab S3.

گلکسی تب3

طبق شایعات درز پیدا کرده، این تبلت قرار بود اواخر سال 2016 به بازار عرضه شود و زمانی که این اتفاق نیفتاد، تاریخ معرفی به اوایل 2017 تغییر پیدا کرد. اما هنوز خبر رسمی درباره این محصول منتشر نشده است و مطالبی که در ادامه می‌خوانید صرفا اطلاعاتی است که در گزارش‌ها و شایعات مختلف منتشر شده است.

ظاهرا یکی از بارزترین قابلیت‌هایی که تبلت Galaxy Tab 3 دارد، وجود قلم S Pen است. برخلاف سری نوت، این تبلت جایی برای قرار گیری قلم ندارد اما همراه با آن عرضه می‌شود! ظاهرا این قلم صرفا برای رقابت با مداد اپل ارائه شده است(Apple Pencil با آی‌پد پرو سازگار است). طبق گزارش SamMobile، Galaxy Tab 3 قرار است با یک کیبورد و یک قاب عرضه شود.

تاریخ معرفی

تاریخ معرفی این تبلت، در خبرها متفاوت است، اما طبق گزارش SamMobile، این محصول در سه ماهه اول سال 2017 عرضه خواهد شد که دقیقا تاریخ برگزاری کنگره جهانی موبایل را به ذهن مخاطب می‌اندازد که اوخر ماه فوریه برگزار می‌شود.

در دعوتنامه‌ای که شرکت سامسونگ برای خبرگزاری‌های مختلف فرستاده ، عکسی را می‌بینیم که یک تاریخ و قسمت انتهایی یک دستگاه را نشان می‌دهد. تحلیل گران حدس می‌زنند که دستگاه، مرتبط با تبلت جدید این شرکت است و تاریخ نشان داده شده نیز، تاریخ عرضه این محصول است.

ویژگی‌ها

تبلت Galaxy Tab S2، محصول قدرتمندی بود و بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ این بار، محصولی کمتر از S2عرضه کند. طبق شایعات، این تبلت ممکن است با پردازنده کوالکوم Snapdragon 820 ، با 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش با رزولوشن 2048*1536 عرضه شود. اما طبق خبر دیگری در Weibo، Tab 3 با تراشه Samsung Exynos 7420 و 4 گیگابایت رم ارائه می‌شود. همچنین احتمال دارد سامسونگ دو مدل مختلف از این تبلت عرضه  کند، یکی با پردازنده کوالکوم ودیگری با Exynox (سامسونگ این روش را قبلا برای گوشی‌های هوشمند و تلبتش ارائه کرده است).

در ادامه همین گزارش عنوان شده است که S3  در دو مدل متفاوت عرضه می‌شود، یکی با قابلیت اتصال به صورتWi-Fi Only و دیگری علاوه بر وای فای، LTE را نیز پشتیبانی خواهد کرد. سنسور اثر انگشت تعبیه شده به روی دگمه هوم و خروجی شارژرUSB Type-C  نیز از دیگر ویژگی‌های ذکر شده در این گزارش است.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *