جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


در فرودگاه کار بر عهده ربات LG قرار گرفته است!

یکی از دو ربات ال جی در واقع “Airport Guid Robot” نام خواهد داشت و دیگری “Cleaning Robot” نام دارد.

ربات Airport Guid Robot همانطور که از نامش پیداست، به مسافران کمک خواهد کرد تا مسیر مورد نظرشان را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند.

به طور ساده این ربات به شما در تمام مراحلی که به کمک و راهنمایی نیاز داشته باشید، کمک خواهد کرد و تا زمانی که شما را به پروازتان نرسانده و از تیک آف هواپیمایی که در آن هستید مطمئن نشود، دست بردار نیست.

در فرودگاه کار بر عهده ربات LG قرار گرفته است!

این ربات می‌تواند به صدای شما واکنش نشان دهد، وضعیت آب و هوا یی را بازگو کند و به یکی از چهار زبان انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای مسیرهایی که باید بپیمایید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته یک نمایشگر بزرگ نیز بر روی آن قرار گرفته است. جالب اینجاست که حتی می‌توانید آن ربات را تا لحظه ورود به گیت نیز با خود همراه کنید.

ربات دیگر با نام Cleaning Robot، همانطور که از نامش پیداست وظیفه دارد تا فرودگاه را همیشه تمیز و بدون هرگونه کثیفی حفظ کند.

این روبات مجهز به سنسورهای نوری، چندین دوربین و سنسورهای ضربه گیر است تا آن بتواند بدون گیر کردن به مسیری، به خوبی وظایف خودش را انجام دهد.

این ربات نیز از نظر جثه بزرگ به نظر می‌رسد. به گفته کمپانی سازنده، دو ربات ال جی برای نخستین بار از اواخر سال جاری در فرودگاه بین‌المللی اینچئون سئول کره جنوبی آغاز به فعالیت خواهند کرد.

منبع:گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *