جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دلایل اصلی انفجار باتری گلکسی نوت ۷ اعلام شد!

قرار است مشکلات این غول کره‌ای در بخش موبایل برطرف شود؟ خیر، متاسفانه گویا این‌طور نیست!

به تازگی مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) خبرساز شده است و احتمال دارد که یک بار دیگر شاهد بروز یک بحران گسترده برای یکی دیگر از پرچمداران سامسونگ باشیم.

البته این مشکل عجیب هنوز واکنشی را از سوی سامسونگ به دنبال نداشته و گزارش آن تنها از سوی کاربران ارسال شده است.

بنابراین نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج نیز از آن دست مواردی است که حتی می‌تواند به اعلام فراخوان و آغاز یک جمع‌آوری عمومی دیگر منجر شود؛ اما فراموش نکنید که انفجار گلکسی نوت ۷ نیز از چنین شرایطی برخوردار بود و امیدواریم که دوباره آن پرونده‌ی عجیب برای کاربران یکی دیگر از گوشی‌های محبوب سامسونگ تکرار نشود.

 دلایل اصلی انفجار باتری گلکسی نوت ۷ اعلام شد!

 

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج به چه شکلی است؟
این گزارش‌ها که از سوی کاربران ارسال شده و به تازگی نیز تعداد آنها رو به افزایش بوده است، از یک ایراد عجیب سخت افزاری (و شاید هم نرم افزاری) حکایت دارند. در واقع مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج به این ترتیب است که یک خط عمودی به رنگ صورتی، بدون هیچ دلیلی و به طور ناگهانی بر روی نمایشگر ظاهر شده و موجب نارضایتی کاربران می‌شود؛ جالب است بدانید که اولین گزارش درباره‌ی این مشکل، در تابستان سال گذشته‌ی میلادی ارسال شده است و بنابراین می‌توانیم بگوییم که مشکل خط صورتی مرگ، ایراد تازه‌ای محسوب نمی‌شود و تعدادی از کاربران پرچمدار سری اج سامسونگ مدت‌ها‌ با آن دست و پنجه نرم می‌کردند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج از آن جهت اهمیت دارد که ده‌ها گزارش مختلف از سوی کاربران در انجمن‌های اینترنتی و صفحات پشتیبانی اپراتورهای مخابراتی بین‌المللی ارسال شده است و همه‌ی آنها از وجود خط صورتی مرگ شکایت دارند. حتی در بعضی از اپراتورها، مسئولان این مشکل را پذیرفته‌اند و از همین حالا، طرح تعویض گلکسی اس ۷ اج آسیب‌دیده با یک محصول نو را آغاز کرده‌اند؛ البته این تعویض تنها برای آنهایی انجام می‌گیرد که طرح وارانتی و خدمات پس از فروش آنها هنوز اعتبار داشته باشد.

خط صورتی مرگ به عمر اس ۷ اج پایان می‌دهد؟
اگر به انجمن‌های پشتیبانی و وب‌سایت‌های اپراتورهای مخابراتی مهم جهان نظیر AT&T ،Verizon، اپراتور O2 (در کشور انگلستان) ،Telstra (در کشور استرالیا)، Vodafone (در کشورهای آلمان و هلند) و چندین اپراتور دیگر مراجعه کنید، گزارش شکایات کاربران درباره ی خط صورتی عمودی بر روی نمایشگر گلکسی اس ۷ اج و ناتوانی کاربران در برطرف کردن آن را مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر این، شبکه‌های اجتماعی پرکاربر نظیر Reddit و البته یک گفتگو با تعداد زیادی شرکت‌کننده بر روی سایت رسمی سامسونگ نیز درباره‌ی این باگ عجیب تشکیل شده است و به نظر می‌رسد که مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج بسیار جدی است؛ مشکلی که اگر کمپانی کره‌ای هرچه سریع‌تر در جهت رفع آن اقدام نکند، هیچ بعید نیست که یک بار دیگر شاهد تکرار رسوایی بزرگی در حد باتری گلکسی نوت ۷ باشیم.

درباره‌ی این مشکل نیز باید بگوییم که روش‌های نرم افزاری مختلف نتوانسته‌اند آن را حل کنند و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که خط صورتی مرگ، از مشکلات فنی در نمایشگر اس ۷ اج حکایت داشته باشد. البته برخی از کاربران روش‌هایی برای برطرف کردن موقت آن پیدا کرده‌اند، اما این روش‌ها نیز دائمی نبوده و برای همه کار نمی‌کنند.

روش‌های رفع مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج (خط صورتی مرگ)
اگر شما عزیزان  هم دارای گلکسی اس ۷ اج هستید و با چنین مشکلی مواجه شده‌اید، یکی از روش‌هایی که ممکن است به شما کمک کند، ریست نمایشگر است. برای این کار به بخش شماره‌گیری گوشی خود مراجعه کنید و شماره‌ی *#0*# را بگیرید. بعد از این شماره‌گیری، بر روی رنگ‌های قرمز، سبز و آبی تپ کنید تا تنظیمات نمایشگر از نو انجام شود؛ البته تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که این روش در مرتبه‌ی اول جواب نمی‌دهد و باید چند بار آن را تکرار کنید.

یک روش عجب دیگر نیز این است که قسمت بالایی نمایشگر در نزدیکی لوگوی سامسونگ را کمی فشار دهید تا این خط صورتی مرگ از بین برود. البته در نظر داشته باشید که به دلیل حساس بودن اتصالات نمایشگر، بهتر است که در صورت برطرف نشدن مشکل، این فشار را ادامه ندهید تا بیشتر از این آسیبی به تاچ اسکرین دیوایس گران‌قیمت خود وارد نکنید.

تعدادی دیگر از کاربران در گذشته نیز مشکلاتی را در رابطه با نمایشگر این محصول گزارش داده بودند که خاموش شدن ناگهانی نمایشگر بعد از چند ثانیه، یکی از آنها بوده است. در حال حاضر هیچ‌کدام از مقامات رسمی سامسونگ اظهار نظری در رابطه با این موضوع انجام نداده‌اند، اما برخی از مسئولان و مدیران انجمن‌های پشتیبانی این کمپانی پیشنهاد داده‌اند که کاربرانی که این مشکل برایشان پیش آمده است، اس ۷ اج خود را برای بررسی بیشتر برای سامسونگ ارسال نمایند.

منبع:گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *