جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ پرینتری طراحی کرده است که همراه خود ببرید هر جایی!

نمایشگاه CES 2017، بهترین مکان برای رونمایی از آخرین گجت‌ها و محصولات حوزه تکنولوژی توسط تولیدکنندگان بزرگ و استارتاپ‌های نوپا است.

سامسونگ نامی آشنا در عرصه‌های مختلف دنیای دیجیتال است و علاوه بر ساخت محصولات پرچمدار و پیشرو در زمینه‌های گوناگون، ارائه محصولاتی خلاقانه و جدید را در جریان نمایشگاه سی ای اس 2017 در دستور کار خود قرار داده است.

سامسونگ پرینتری طراحی کرده است که همراه خود ببرید هر جایی!

بعد از معرفی نسل جدید گوشی‌های سری A سامسونگ، نوبت به آن رسیده تا غول کره‌ای به ارائه لوازم جانبی کاربردی برای گوشی های هوشمند بپردازد. پرینتر قابل حمل و اسپیکر ضد آب سامسونگ با تمرکز بر افزایش لذت موسیقی و ثبت خاطرات کاربران، پا به عرصه رقابت گذاشته‌اند.

اسپیکر ضد آب سامسونگ دارای ابعاد 14.8 در 7.9 در 2.5 سانتی‌متر بوده و علاوه بر بهره‌مندی از اتصال بدون سیم بلوتوث، از طراحی ضد آب برخوردار است. اگرچه بازار امروز مملو از محصولات این‌چنینی ساخت کمپانی‌‎های قدرتمندی مثل سونی (Sony)، بیتس (Beats) و بوز (Bose) شده است، اما از نظر این غول کره‌ای وجه تمایز اسپیکر ضد آب سامسونگ با داشتن استاندارد IPX7 و مقاوت در برابر آب، سبب برتری آن نسبت به محصولات شرکت‌های یاد شده خواهد شد. این امتیاز را پیش از این در ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Watch) مشاهده کرده بودیم. با در نظر گرفتن نحوه عملکرد این محصول، می‌توان انتظار داشت اسپیکر ضد آب سامسونگ تا عمق یک متر زیر آب و به مدت 30 دقیقه هیچ صدمه و آسیبی متحمل نشود

استاندارد IPX7 وجه تمایز اصلی اسپیکر ضد آب سامسونگ در بازار خواهد شد
این محصول 8W توان داشته و به لطف بهره بردن از یک باتری داخلی 2600 میلی‌آمپرساعتی، به ادعای سامسونگ قادر است تا به 30 ساعت پخش مداوم موسیقی بپردازد. اسپیکر ضد آب سامسونگ طراحی ظریف و زیبایی داشته و حمل آن هیچ دردسری برای کاربر نخواهد داشت. گفتنی است این اسپیکر را می‌توان در شرایط اضطرار به عنوان یک باوربانک استفاده کرده و بخشی از ذخیره باتری آن را به تبلت و یا گوشی هوشمند منتقل کرد.

 

محصول دیگر این غول کره‌ای، یک پرینتر قابل حمل است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، تصاویر موجود در گوشی هوشمند و یا تبلت خود را از طریق اتصال ان اف سی (NFC) و یا وای فای به چاپ برساند. برخلاف دیگر پرینترهای موبایل که منحصرا به نسبت تصویر 3:2 احتیاج دارند، پرینتر ایمیج استمپ (Image Stamp) با داشتن نسبت 16:9، چاپ تصاویر به همان نحوی که کاربر بر روی صفحه نمایش گوشی خود می‌بیند را تضمین می‌کند. قابلیت فوق‌العاده دیگر پرینتر ایمیج استمپ، امکان افزودن کد QR به عکس‌های چاپ شده است تا به این نحو کاربر اطلاعاتی از قبیل محل و زمان ثبت را در درون آن بگنجاند. از قرار معلوم اسپیکر ضد آب سامسونگ هم‌اکنون در بازار برای خرید موجود بوده و پرینتر نیز به زودی راه خود را به بازارهای جهانی باز خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن‌ها در دست نیست.

منبع:گجت نیوز

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *