جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کار با ایپد در بستن اجباری برنامه!

 

 

آیفون یا آیپد شما به گونه ای طراحی شده است تا بصورت خودکار به کنترل اپلیکیشن ها و سوئیچ کردن بین آنها بپردازد. برای مثال هنگامیکه یک برنامه را اجرا می کنید اکثر اپلیکیشن هایی که اخیراً باز کرده بودید متوقف خواهند شد تا در مصرف باتری و سخت افزار گوشی صرفه جویی شود و همچنین وقتیکه دوباره به سراغ آنها بروید کارشان ادامه پیدا خواهد کرد. اما برخی اپلیکیشن ها به خصوص فیسبوک، پوکمون و چندین برنامه رسانه ای بزرگ دیگر همیشه بدون عیب کار نمی کنند. بنابراین اگر در اینگونه برنامه ها با کرش شدن مواجه شوید به احتمال زیاد وقتیکه در حالت عادی از برنامه خارج شده و دوباره به آن برگردید باز هم همان صفحه کرش شده را مشاهده خواهید کرد. در اینگونه مواقع نیاز است که اپلیکیشن مربوطه را بصورت کامل ببندید یا به اصطلاح Force Quit کنید. ما پیشنهاد می کنیم در صورت عدم نیاز به یک برنامه، حتی پیش از مواجه شدن احتمالی آن با مشکل، به اجباری بستن آن بپردازید تا به بهینه سازی عملکرد و همچنین شارژ باتری اسمارت فون خود کمک کنید.

کار با ایپد در بستن اجباری برنامه!

چگونه در آیفون یا آیپد، یک اپلیکیشن را Force Quit دهید؟
۱- بر روی دکمه هوم (Home) دستگاه خود دابل کلیک کرده تا صفحه سوئیچ کننده سریع اپلیکیشن ها باز شود. اگر دستگاه شما از ۳D Touch بهره می برد می توانید در سمت چپ صفحه، یک تاچ سه بعدی اعمال کنید.

۲- به سراغ تب مربوط به اپلیکیشنی که قصد خروج از آن دارید بروید.

۳- تب مربوطه را به سمت بالا کشیده و رها کنید تا برنامه از حالت باز بودن خارج گردد.

 

 

در اینجا ما موفق شدیم تا اپلیکیشن هایی که استفاده زیادی از منابع گوشی داشتند و در حال استفاده از آنها نبودیم را ببندیم. این دقیقاً همان چیزی بود که از ابتدای آموزش به دنبالش بودیم!

 

چگونه سه اپلیکیشن را بصورت همزمان بستن اجباری دهیم؟

در اکثر مواقع شما نیازی ندارید تا در یک لحظه بیشتر از یک برنامه را بصورت کامل ببندید. اما اگر متوجه نشوید که کدام اپلیکیشن در حال مصرف بالای باتری و سخت افزار گوشی است ممکن است قصد داشته باشید تا چندین یا همه ی اپلیکیشن های در حال اجرا را بصورت همزمان ببندید. بدین منظور می توانید از حالت زیر استفاده نمایید :

۱- بر روی دکمه هوم (Home) دستگاه خود دابل کلیک کرده تا صفحه سوئیچ کننده سریع اپلیکیشن ها باز شود. اگر دستگاه شما از ۳D Touch بهره می برد می توانید در سمت چپ صفحه، یک تاچ سه بعدی اعمال کنید.

۲- به روی اپلیکیشن هایی که قصد خروج از آنها دارید رفته تا سه تای آنها نمایش داده شود.

۳- با هر سه انگشت خود، کارت های مربوط به آنها را به سمت بالا کشیده و رها کنید تا بصورت اجباری بسته شوند.

 

 

چگونه یک اپلیکیشن را بدون استفاده از سوییچ کننده برنامه ها، Force Quit دهیم؟

۱- وارد اپلیکیشنی که قصد اجباری بستن آن را دارید شوید.

۲- دکمه On/Off گوشی را نگه دارید تا وقتیکه گزینه “slide to power off” بر روی صفحه ظاهر شود.

۳- دکمه هوم را نگه دارید تا وقتیکه صفحه خانگی شما ظاهر شود.

منبع:ترفندها

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *