جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کاهش چشمگیر هزینه ترافیک اینترنت ملی!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که فاز دوم شبکه‌ی ملی اطلاعات هفته‌ی آینده افتتاح می‌شود و هزینه‌ی استفاده از آن نصف اینترنت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که سایت‌ها و سرویس‌هایی که در داخل ایران میزبانی می‌شوند، قیمت ترافیک مصرفی آن‌ها برای کاربران نصف قیمت اینترنت است.

کاهش  چشمگیر ترافیک داخل کشور!

 

 

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ «هفته‌‌ی آینده‌ فاز دوم شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی می‌شود و در این بخش امکانات مختلفی را برای کاربران رونمایی خواهیم کرد.»

محمود واعظی اعلام کرد: «بر اساس مصوبه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه‌ی ترافیک داخلی نصف قیمت اینترنت خواهد بود. پس از افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، ترافیک مصرفی کاربران که به‌عنوان ترافیک داخلی در کشور و بر بستر شبکه ملی اطلاعات استفاده می‌کنند، نصف قیمت گذشته خواهد بود.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: «تمام اپراتورهای ارتباطات ثابت و سیار به همراه مخابرات موظف هستند از اواسط بهمن ترافیک داخلی و خارجی اینترنت را از هم جدا کنند.

همچنین باید قیمت ترافیک داخلی را نصف قیمت اینترنت محاسبه کنند.»

به گفته‌ی واعظی، نظارت بر این تفکیک و کاهش قیمت توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواهد بود و حقوق مردم در این مصوبه کاملاً شفاف است.

منبع:زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *