جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هوآوی P10 قصد رقابت با سامسونگ گلکسی S8 را دارد.

بعد از ارائه هوآوی Mate 9 PORSCHE EDITION به نظر می رسد برند هوآوی هیچ واهمه ای از قمار در خصوص قیمت های گوشی های خود و ارائه آن ها حتی به قیمتی بیش از قیمت گوشی های آیفون ندارد.

از طرفی آخرین اخبار منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که گوشی جدید این برند یعنی P10 با قیمتی بسیار گران تر از گوشی های پرچم دار سایر برندها مثل سامسونگ قرار است به بازار ارائه شود.

هوآوی P10 قصد رقابت با سامسونگ گلکسی S8 را دارد.

 

به دلیل قابلیت های خاصی از قبیل پشتیبانی از شارژ بی سیم و صفحه نمایش انحنا دار، که قرار است از طریق گوشی P10 در اختیار کاربران قرار گیرد، قیمت این گوشی چیزی فراتر از باور کاربران خواهد بود. آخرین اخبار و شایعات منتشر شده نشان می دهد که قرار است گوشی P10 برند هوآوی با صفحه نمایش منحنی تولید شود.

این مسئله نشان می دهد که هوآوی هیچ ترسی از دنبال کردن ایده سایر برند ها در طراحی گوشی های خود ندارد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا با وجود این شباهت در طراحی، از نظر کیفیت نیز گوشی پرچم دار هوآوی یعنی P10 می تواند با گوشی های پرچم دار سایر برندهایی که طراحی آن ها را اقتباس نموده رقابت کند یا نه. از طرفی گفته می شود این گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز خواهد داشت.

اما به نظر می رسد سیاست برند هوآوی در تولید گوشی های تلفن همراه ارائه و عرضه آسان گوشی به بازار و کاربران است. اما آیا این تغییر قیمت ها و ارائه این گوشی با قیمت گران می تواند این برند را در پشتیبانی از این سیاست و رسیدن به هدف خود یاری کند؟

هر چند وقتی پای قیمت گوشی به میان می آید، باید به نحوی در مورد قیمت آن گوشی مطابق با امکانات و قابلیت های گوشی تصمیم گرفت که مشتری مجبور نباشد زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد خرید آن گوشی کند.

در واقع باید قیمت به نحوی انتخاب شود که مشتری بدون هیچ شک و شبهه ای آن گوشی را بر اساس امکانات و قیمت ارائه شده در اولویت خرید خود قرار دهد.

از جمله قابلیت های دیگری که قرار است این گوشی با آن به بازار ارائه شود می توان به استفاده از دوربین دو گانه به همراه صفحه نمایش AMOLED اشاره کرد. از طرفی صفحه نمایش در محیط های باز روشن تر خواهد شد که این مسئله می تواند به افزایش طول عمر باطری در هر بار شارژ کمک کند.

از طرفی این گوشی قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی و یا VR  را خواهد داشت.

به طور کلی می توان این گوشی را به عنوان رقیبی برای گوشی گلکسی S8 به حساب آورد. هر چند نمی توان از نظر کیفیت و قیمت آن هنوز تصمیم خاصی گرفت.

منبع:شهرخبر

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *