جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


USB مغناطیسی شگفتی ساز

معمولا همه ی ما با مشکلات اتصالات USB بر روی لپ تاپ و یا گوشی همراه برخورد کرده ایم، اکنون یک شرکت آمریکایی با خلاقیتی جدید یک طرح جدید اتصال چندمنظوره USB مغناطیسی برای رفع این مشکلات ساخته است.

USB مغناطیسی شگفتی ساز

 

یک شرکت آمریکایی طرح جدید جالبی را از  اتصال چندمنظوره USB مغناطیسی با قابلیت اتصال سریع و کاهش احتمال آسیب فیزیکی به تجهیزات الکترونیک را معرفی کرد.این اتصال USB جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا همه تجهیزات الکترونیکی را بدون  اینکه نیاز به پورت واسطه به یکدیگر داشته باشند به هم متصل کنند.

می توان گفت که مهمترین ویژگی اتصال USB مغناطیسی، جلوگیری از آسیب به پورت‌های ورودی و خروجی لپ‌تاپ و تلفن‌همراه در موارد کشیدگی ناخواسته سیم است. که برای همگان این اتفاق می افتد و اغلب موجب خرابی در لپ تاپ ها و گوشی های همراه می شود.

USB مغناطیسی شگفتی ساز

 

این تکنولوژی  ظاهر ساده ای دارد ولی جزئیات آن بسیار پیچیده است، این تکنولوژی در واقع دو سطح اتصال پورت کاملا صاف و یکنواخت هستند، اما با نزدیک شدن دو سر پورت سوزن‌های انتقال اطلاعات جذب یکدیگر شده و اتصال برقرار می‌شود.

از این پورت USB تقریبا  می توان برای تمام وسایل الکترونیک مثل انواع گوشی‌های هوشمند، هدفون، شارژر و حتی وسایل موسیقی استفاده کرد. و همچنین سرعت انتقال اطلاعات در USBمغناطیسی بسیار زیاد است و همه نیازهای کاربران امروز را تامین می‌کند.

از دیگر امکانات این پورت جدید می توان به پشتیبانی از کیفیت تصویر ۵K با حداکثر سرعت ۱۰ گیگابایت در ثانیه اشاره کرد. این پورت همچنین قابلیت شارژ باتری با توان انتقال ۱۰۰ وات انرژی را دارا است.قیمت پورت USB مغناطیسی تنها ۳۵ دلار است.

منبع:کلیک

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *