جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چگونه برنامه های اندروید گوشی خود را ویرایش کنیم؟

اگر توسعه دهنده برنامه های اندروید یا کاربر دستگاه های اندروید باشید به احتمال زیاد با فایل های APK آشنا هستید. فایل APK فرمت خاصی از فایل های نرم افزاری اندروید هستند که نصب یک برنامه و بازی را بدون دسترسی به اینترنت ممکن می کنند. این فایل ها ساده تر از آن چیزی که تصور می کنید هستند و به سادگی می توانید با دستکاری آن ها برنامه های اندرویدی را ویرایش کنید. پس از مطالعه مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته است نحوه ویرایش فایل های APK برنامه اندروید را از طریق گوشی خیلی ساده فرا می گیرید.

چگونه برنامه های اندروید گوشی خود را ویرایش کنیم؟

 

ویرایش فایل های APK اندروید با برنامه APK Editor

نرم افزار APK Editor یا APK Editor Pro  (نیاز به روت) را از گوگل پلی دانلود و روی اندروید خود نصب کنید. بعد از نصب اولین گزینه  در اولین صفحه ای که می بینید select an APK file  است که از شما می خواهد فایل APK مربوط به برنامه دلخواهتان را انتخاب کنید.

چگونه برنامه های اندروید گوشی خود را ویرایش کنیم؟

 

اگر دومین گزینه یعنی select an APK filer را انتخاب کنید برنامه های موجود در مموری موبایلتان نمایش داده می شود و آیکن برنامه ها لیست می شود تا راحت تر بتوانید آن ها را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب برنامه سه گزینه  مشاهده می کنید: string ، resource و manifest

در بخش String شما میتوانید متن های گزینه های قابل ویرایش در برنامه را مشاهده و ویرایش کنید

از طریق گزینه source میتوانید کدهای برنامه را بر اساس پوشه ها و و قوانین پیش فرض اندروید جستجو و ویرایش کنید ، و به وسیله گزینه manifest میتوانید کدهای فایل apk مورد نظر را بدون واسطه و مسقیم ویرایش نمایید.

بر اساس نیاز خود یکی از این گزینه ها را برای شروع دستکاری فایل APK برنامه اندرویدی مورد نظرتان انتخاب و شروع به ویرایش کنید ، در نهایت پس از اعمال تغییرات بر روی فایل برنامه یا بازی اندروید ، فایل apk ویرایش شده را توسط گزینه Save ذخیره و بازسازی کنید.

 

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *