جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با استایلر ال جی آشنا شوید

شما هم از این‌که لباس‌های‌تان چروک می‌شود کلافه می‌شوید؟ حوصله اطو کشیدن ندارید؟ پس حتما با نوآوری جدید ال‌جی به‌نام “استایلر” آشنا شوید.

با استایلر ال جی آشنا شوید
ال‌جی “استایلر” برای خانه‌ها ساخته شده و در حقیقت یک گنجه بخار است. شاید نخستین بار که به آن نگاه می‌کنید، تصور یخچال به ذهن‌تان بیاید. اما این یک گنجه بخار است. ال‌جی ادعا می‌کند با استایلر می‌توانید از اطو کشیدن و تمیز کردن خشک لباس‌ها خلاص شوید. هر دو موضوع در داخل یک دستگاه قرار گرفته‌اند.

بخار و آویزهای کشویی؛ چین‌وچروک لباس‌ها را صاف می‌کنند. بخار با نفوذ به داخل پارچه آن‌ها را تمیز و میکروب‌زدایی می‌کند و در انتها بوی بد آن‌ها را از بین می‌برد. کار دیگری که استایلر انجام می‌دهد از بین بردن باکتری‌ها و موادی است که باعث ایجاد حساسیت و آلرژی می‌شود و در حالت عادی از بین بردن آن‌ها کار سخت و دشواری است.

حتی در داخل استایلر سیستمی تعبیه شده که شلوارها را اطوی بخار می‌کند. به‌نظر همه چیز خوب و عالی است.

با استایلر ال جی آشنا شوید2

اما برخی از کارشناسان نظر دیگری دارند و می‌گویند استایلر آن‌قدرها هم که ال‌جی ادعا می‌کند کارایی ندارد. «مگان ولرتون» از “سی‌نت” می‌گوید: “من به‌شخصه ترجیح می‌دهم به لباس‌هایم اسپری خوشبو کننده بزنم و وقتی حمام می‌روم آن‌ها را آویزان کنم تا بقیه کارها انجام شود.”

قیمت این دستگاه ۲ هزار دلار است و فعلا مشتری اول آن‌ها هتل‌ها خواهند بود تا به‌مرور شاهد برخی اصلاحات و به‌روزرسانی‌ها در این دستگاه باشیم.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *