جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


روبات پروژکتورهمراه رومیزی پاناسونیک

آیا تا به حال دلتان خواسته تا با پروژکتورتان صحبت کنید؟ پاناسونیک فرض را بر این گذاشته که پاسخ شما مثبت است. این شرکت در نمایشگاه CES 2017 اختراع جدید خود؛ روبات پروژکتورهمراه رومیزی را معرفی کرد. این روبات بنا به دستور کاربر می‌تواند تصاویر و یا فیلم را روی دیوار یا میز کار پخش کند.

روبات پروژکتورهمراه رومیزی پاناسونیک

این روبات در حال حاضر نام خاصی ندارد و شاید شرکت پاناسونیک منتظر مانده بازخورد این محصول را در بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی جهان ببیند و بعد نامی برای آن برگزیند. این روبات مجهز به قابلیت تشخیص صدا است و شرکت پاناسونیک اذعان کرده که این روبات بسیاری از عملکردهای ربات Echo شرکت آمازون و یاGoogle’s Home Speakers را نیز انجام می‌دهد. حتی می‌توانید از این روبات در اوقات فراغت سوال‌های عجیب‌وغریب بپرسید!

البته Echo  و Home، پروژکتور و چرخ ندارند و علاوه بر این به اندازه روبات پاناسونیک بانمک نیستند. این روبات حتی صدای بامزه  کودک‌مانندی دارد و حرکات انسان را نیز تقلید می‌کند که باعث می‌شود تا حدودی احساسات را منتقل ‌کند.

این پروژکتور روی میز کار شما می‌چرخد و می‌تواند فیلم‌ها را از منابعی مانند یوتیوب یا نت‌فلیکس دریافت کند و روی دیوار و هر سطح صاف دیگری برای شما به نمایش دربیاورد.

این روبات البته معایبی هم از خود نشان داده است، مثلا هنگام نمایش تصاویر در CES چند بار دچار مشکل شد و تصاویر را با ایراد پخش کرد اما همچنان بانمک بود!

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *