جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ Galaxy A 2017

سامسونگ گوشی‌های میان رده Galaxy A3 2017، Galaxy A5 2017 و Galaxy A7 2017 خود را با بدنه ضدآب، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و درگاه USB-C معرفی کرد.

سامسونگ Galaxy A 2017
گوشی‌های میان‌رده Galaxy A سامسونگ از فروش بسیار بالایی در یکی دو سال اخیر برخوردار شده‌اند و سامسونگ حالا نسل ۲۰۱۷ این گوشی‌ها را نیز معرفی کرده است. هر سه گوشی دارای قاب فلزی در اطراف و شیشه خمیده در پشت بوده که آنها را به گلکسی اس ۷ شبیه کرده است. سری Galaxy A 2017 همچنین برای اولین‌بار به استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 مجهز شده و ویژگی‌های صفحه‌نمایش همیشه روشن، درگاه USB-C و شارژ سریع را نیز به همراه دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این سری (به جز A3) دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و سامسونگ برای ساده‌تر کردن عکاسی سلفی دکمه شاتر شناور را برای لمس هرجای صفحه به منظور ثبت سلفی فراهم کرده است و همچنین صفحه‌نمایش گوشی نیز می‌تواند به‌عنوان فلش سلفی روشن شود. رابط کاربری دوربین در گوشی‌های سری ۲۰۱۷ نیز ساده‌سازی شده تا دسترسی به حالت‌های مختلف و افکت‌ها ساده‌تر و سریع‌تر از همیشه امکان‌پذیر باشد. Galaxy A۵ ۲۰۱۷ از یک صفحه‌نمایش ۲/ ۵ اینچی Full HD ۱۰۸۰p از نوعSuper AMOLED به همراه پردازنده ۸ هسته‌ای ۹۱ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این گوشی به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و هر دو دوربین آن ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع و اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو نیز سایر مشخصات این گوشی هستند. انتظار داریم سامسونگ آپدیت اندروید ۷ را نیز به‌زودی برای این گوشی منتشر کند.

Galaxy A7 2017 صفحه‌نمایش را به ۷/ ۵ اینچ و باتری را به ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعت ارتقا داده و سایر مشخصات این گوشی شبیه به مدل A5 هستند. Galaxy A3 2017 از صفحه‌نمایش ۷/ ۴ اینچی HD از نوع Super AMOLED بهره می‌برد و پردازنده ۸ هسته‌ای این گوشی هم ۶/ ۱ گیگاهرتزی است. سامسونگ برای این گوشی ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته و دوربین‌های پشتی و سلفی هم ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هستند. باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید مارشمالو نیز سایر مشخصات این گوشی هستند. گوشی‌های Galaxy A 2017 سامسونگ قرار است از ماه آینده در اروپا عرضه شوند و مدت کوتاهی پس از آن به آسیا نیز بیایند. قیمت Galaxy A3 2017 حدود ۳۲۹ یورو و Galaxy A5 20 2017 حدود ۴۲۹ یورو اعلام شده اما قیمت نسخه A7 هنوز مشخص نیست. انتظار داریم سامسونگ جزئیات بیشتری را از این سه گوشی در نمایشگاه CES 2017 همین هفته فاش کند. این گوشی‌ها قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی، رزگلد و آبی عرضه شوند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *