جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین Gear 360 سامسونگ

phone-plus

برنامه‌های ورود به دنیای واقعیت مجازی، قطعه‌ی گمشده‌ای به نام تصاویر 360 درجه داشت. اکنون برای راحتی کار ثبت این‌ گونه از تصاویر، دوربین‌های مخصوصی با دو لنز 180 درجه ساخته شده است.

Gear 360 یکی دیگر از گجت های پوشیدنی Gear سامسونگ است که با طراحی کروی خود، دو لنز عریض 15 مگاپیکسلی را درون خود جای داده است. با استفاده از این دوربین می‌توانید فیلم‌هایی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 1920 در 3480 را ضبط کنید. این دستگاه در حالت تک دوربین نیز قرار می‌گیرد که در آن حالت، عکس‌ها و ویدیوهای 180 درجه را ثبت می‌کند.

Gear 360 به وسیله‌ی اپلیکیشن مخصوص سامسونگ به نام Samsung Gear 360 Manager به گوشی های پرچمدار این برند متصل می‌شود و با استفاده از آن امکان کنترل تصاویر و فیلم‌های ضبط شده از طریق گوشی و اشتراک این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

یک پایه نیز برای راحتی بیشتر کاربران به همراه دوربین ارائه داده می‌شود که با گذاشتن دوربین بر روی آن می‌توانید تصاویر چشم‌نوازتری را تهیه کنید. دوربین‌‌های 360 درجه‌ی سامسونگ مانند دیگر اعضای خانواده‌ی Gear سامسونگ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و تاییدیه‌ی IP53 را دریافت کرده است.

 

منبع : samsung

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *