جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فروش تویوتا RAV4 در ایران

ایرتویا، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن در ایران از شرایط فروش نقد و اقساطی تویوتا RAV4 مدل 2017 خبر داد.

فروش تویوتا RAV4
برای عرضه این محصول به بازار کشور سه نوع تیپ T2-G، تیپ T3V و در نهایت T3-E در نظر گرفته شده است که به ترتیب تیپ T2-G با قیمت کل 223 میلیون تومانی، تیپ T3-V به قیمت 255 میلیون تومانی و در نهایت تیپ T3-E هم با قیمت 258 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که در صورت خرید نقدی، بیمه بدنه یکساله رایگان به مشتریان تعلق می‌گیرد.

از نظر فنی و امکاناتی تویوتا راو4 نیوفیس دقیقا مشترک با مدل قبلی خود است که اگر سنسورهای پارک جلو و آینه‌های تاشو بغل را به عنوان گزینه‌های جدید در تویوتا راو4 نیوفیس فاکتور بگیریم، به گزینه‌های آشنایی همچون پیشرانه 2500 سی سی چهار سیلندر 16 سوپاپ VVTI-DOHC آن می‌رسیم که در دور موتور 6000 دور بر دقیقه می‌تواند قدرتی 177 اسب بخاری و همچنین در دور موتور 4100 هم می‌تواند گشتاوری 233 نیوتن متری تولید کند. جعبه دنده‌ در نظر گرفته شده برای این اتومبیل هم 6 سرعته اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است.

از سایر ویژگی‌های تویوتا راو4 نیوفیس هم می‌توان به کیسه ایمنی هوا راننده و سرنشین جلو‌، سیستم ضد سرقت به همراه ایموبلایزر، تنظیم کننده عمودی صندلی راننده، برف پاک کن تناوبی، گل پخش کن، آیینه‌های بغل برقی، فرمان هیدرولیک/ بشکن/ تلسکوپی، شیشه برقی با محافظ، ریموت کنترل، صندلی عقب تاشو با جای دست، گرم کن شیشه عقب تایمردار، آیینه‌های بغل و دستگیره درب‌ها همرنگ بدنه، سقف کشویی شیشه‌ای (سانروف)، کروز کنترل، صفحه نمایش اطلاعات، صفحه نمایش دمای بیرون، صندلی راننده برقی به همراه تنظیم ارتفاع، رینگ آلومینیومی، چراغ مه شکن جلو و سنسور عقب اشاره کرد. در ادامه می توانید برای اطلاع از شرایط فروش تویوتا راو4 جدید بر روی جدول زیر کلیک کنید.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *