جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لنوو دو داک جدید ThinkPad برای ویندوز ۱۰

امروز لنوو روز شلوغی را پشت سرگذاشت و علاوه بر رونمایی از چندین رایانه ی مدل Thinkpad، دو داک جدید نیز معرفی کرد. 

thinkpaddock2

داک های ThinkPad Thunderbolt 3 با سرعت انتقال تا ۴۰ گیگابایت بر ثانیه و داک رده پایین تر ThinkPad USB-C توسط لنوو برای دسترسی راحت تر کاربران معرفی شده اند.

داک ThinkPad Thunderbolt 3 با تکنولوژی اینتل عملکرد بسیار سریعی در ویدیو و انتقال سریع داده ها دارد و با ۱۳ پورت اتصال تمام دستگاه های شما را با درگاه یو اس بی CTM پشتیبانی می کند. نوت بوک ها و تبلت های شما به راحتی به این داک وصل می شوند. دو پورت صفحه نمایش، یک پورت HDMI، یک پورت VGA، سه پورت تاندربولت USB-C، پنج پورت USB3، یک پورت اینترنت گیگابایت، یک پورت استریو/میکروفون و یک درگاه قفل امنیتی مواردیست که با این داک در اختیار شما قرار می گیرد.

دومین داک ThinkPad USB-C است که با خانواده ی Thinkpad کاملا هماهنگ است. داک یونیورسال جدید مشکلات محل کار شما را حل می کند و نیاز های شما در ویدیو، نقل و انتقال اطلاعات و اینترنت را برطرف می کند. درگاه ۳۰HZ صفحه نمایش UHD یا FHD به خوبی می تواند شما را در مشاهده لذت بخش ویدیوها همراهی کند. دو پورت صفحه نمایش، یک VGA، یک پورت USB-C، سه پورت USB3 ، دو پورت USB2 و پورت های اینترنت، استریو/میکروفون و جایگاه قفل امنیتی به خوبی نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود.

 

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *