جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با چتر هوشمند آشنا شوید

اگر چترتان هر روز صبح قبل از ترک منزل به شما اعلام کند که هوای امروز بارانی ست شگفت زده نخواهید شد؟ این همان ایده ایست که در پس تولید Opus One، چتر هوشمندی که توسط تیمی از مهندسین سابق سامسونگ ساخته شده نهفته است.

با چتر هوشمند آشنا شوید
این گجت هوشمند می تواند از طریق بلوتوث به اسمارت فون شما متصل شود و وضعیت آب و هوای هر روز صبح را گزارش کند. هنگامی که زمان خروج از خانه شود، کافیست که به سادگی دسته چتر را تکان دهید تا یک چراغ بسته به وضعیت هوا شروع به چشمک زدن به رنگ سبز یا قرمز کند.


این تنها وظیفه ای نیست که این دستگاه از عهده آن برمی آید چرا که قادر است می نوتیفیکیشن های گوشی را در قالب ویبره اطلاع رسانی می کند. هنگامی که یک تماس یا پیام دریافت می کنید، دسته چتر با لرزیدن به شما اجازه می دهد که از این رخدادها باخبر شوید و گوشی خود را چک کنید. علاوه بر این، چتر هوشمند به عنوان یک ابزار بلوتوثی نیز بکار می رود بنابراین اگر شما گوشی یا چتر خود را جا بگذارید، دستگاه دیگر پیش از اینکه فاصله زیادی با آن پیدا کنید به شما اطلاع می دهد.
Opus One طوری طراحی شده که به جای استفاده از یک باتری داخلی، از چهار باتری AAA استفاده می کند و به گفته شرکت سازنده در مصرف معمولی از چتر طول عمر باتری ها یک سال خواهد بود. این محصول در کره و ژاپن عرضه شده اما این استارتاپ به دنبال توزیع کنندگانی ست که بتوانند این محصول را خارج از جهان غرب نیز عرضه کنند. این تیم محصول خود را با در نظر گرفتن فرهنگ انگلستان طراحی کرده چرا که دسته این چتر به شکل یک مرد با کلاه لبه دار و یا گارد یک ملکه طراحی شده است.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *