جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آماری از کاربران پوکمون گو

طبق آمار جدیدی که برای بازی جنجالی Pokemon Go منتشر شده، بازیکنان این بازی تاکنون مسافتی در حدود ۸/۷ میلیارد کیلومتر راه رفته‌اند و ۸۸ میلیارد پوکمون را گرفته‌اند.

آماری از کاربران پوکمون گو

بازی Pokemon Go را می‌توان یکی از عناوین جنجالی و پر سر‌ و صدای دنیای بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۱۶ دانست. با اینکه این بازی دیگر محبوبیت زمان عرضه‌اش را ندارد و با گذر زمان، تعداد کاربرانش کاهش یافته، اما هنوز هم میلیون‌ها نفر این بازی را به صورت روزانه دنبال می‌کنند.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶، استودیو نیانتیک (سازنده ی بازی) آمار بسیار جالبی را از زمان عرضه‌ی Pokemon Go منتشر کرده که در آن، اعداد و ارقام متحیر‌کننده‌ای دیده می‌شود.

 

مطابق آمار این استودیو، کاربران Pokemon Go از روز عرضه‌ی بازی تا کنون، حدود ۸۸ میلیارد پوکمون را گرفته‌اند که این آمار، بسیار بی‌نظیر است. با تقسیم بر تعداد روزهایی که از زمان عرضه‌ی بازی گذشته، در می‌یابیم که روزانه تقریبا ۵۳۳ میلیون پوکمون گرفته شده است.

 

علاوه بر این، آنها اعلام کردند که بازیکنان این عنوان تا کنون چیزی در حدود ۸/۷ میلیارد کیلومتر راه رفته‌اند که این میزان، بیشتر از دویست هزار سفر به دور کره‌ی زمین است. همچنین، یک جت می‌تواند این مسیر را در زمانی حدودا برابر با هزار سال طی کند.

 

نیانتیک ضمن تشکر از تمامی کاربران، از آنها دعوت کرد تا در تعطیلات نیز به این آمار و ارقام بیفزایند. لازم به ذکر است که تمامی این آمارها تا روز ۱۷ آذرماه جمع آوری شده و هنوز تا پایان سال میلادی، فرصت کافی برای تغییر این آمار وجود دارد.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *