جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تاخیر پرواز بخاطر نام گلکسی نوت 7

به نظر می رسد ماجراهای مربوط به گلکسی نوت 7 سامسونگ همچنان ادامه دارد. با وجود این که این گوشی دیگر در هیچ بازاری یافت نمی شود، اما اخبار مربوط به آن تمامی ندارد

تاخیر پرواز بخاطر نام گلکسی نوت 7

از آنجایی که حمل گوشی گلکسی نوت 7 به دلیل امکان منفجر شدن آن، چه در هواپیما و چه در وسایل نقلیه عمومی دیگر ممنوع اعلام شده است، هر نوع موردی که در این باره مشکوک به نظر برسد؛ می تواند باعث تاخیر یا لغو پرواز شود.

پیش تر و در زمانی که هنوز این محصول به فروش می رسید، چندین پرواز مختلف به دلیل وجود این گوشی در هواپیما، با مشکل مواجه شده بودند. پس از چند حادثه، اکنون خطوط هواپیمایی نسبت به خطرات آتش گرفتن این محصول کاملاً آگاه هستند. با این حال، یک مسافر شوخ و البته مردم آزار، در پرواز هواپیمایی ویرجین آمریکا که از شهر سان ‌فرانسیسکو به مقصد بوستون در حال حرکت بود، نام شبکه وای‌ فای گوشی خود را به Galaxy Note 7_1097 تغییر داده بود تا نگرانی شدیدی بین مسافران و خدمه این پرواز به وجود آورد. در واقع این کار او باعث شده بود تا مسافران و خدمه گمان کنند که واقعاً یک دستگاه گلکسی نوت 7 روشن در هواپیما وجود دارد.

 

پس از مشخص شدن این موضوع، هشدار فوری از سوی خدمه صورت گرفت که از صاحب گلکسی نوت 7 خواسته شده بود تا گوشی خود را تحویل دهد. علاوه بر این؛ به این دلیل که هواپیما در حرکت بود، کاپیتان پرواز مجبور شد اعلام کند که این یک مسأله جدی و خطرناک است و اگر گلکسی نوت 7 پیدا نشود، او می بایست هواپیما را با هدف جستجو و بازرسی فوری به زمین بنشاند.

 

 

تاخیر پرواز بخاطر نام گلکسی نوت 7*2
 

خوشبختانه سرانجام آن فرد به شوخی خطرناک خود اعتراف کرد و گوشی خود را به خدمه پرواز نشان داد. آن ها پس از مشاهده گوشی این فرد اعلام کردند که مشکلی نیست و تنها نام گوشی عوض شده و گلکسی نوت 7 واقعی در کار نیست.

 

معلوم نیست چطور این فرد همچین کاری را خوشایند و یا جالب دانسته و گویا با وجود ایجاد تاخیر در پرواز، به او تذکر جدی داده نشده است!

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *