جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لنوو دومین گوشی پروژه ی تانگو را در سال ۲۰۱۷

lenovo

مطمئنا یکی از گوشی های هوشمند انقلابی سال ۲۰۱۶، فبلت لنوو Phab 2 Pro بود که بالاخره پس از تاخیر های طولانی مدت، چند ماهی میشود که وارد بازار شده است. این فبلت بر اساس پروژه ی تانگو کمپانی گوگل ساخته شده است که در این پروژه سعی شده است تا دو فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به شکلی هدف دار توسعه داده شوند و دستگاه بدون استفاده از GPS، درک بالایی از محیط اطرف خود داشته باشد. این کار در Phab 2 Pro با استفاده از سنسور های مختلف میگیرد و دوربینی که عمق اجسام را مسنجد. این دستگاه دارای اپلیکیشن ها و بازی های به خصوصی نیز در گوگل پلی هست تا کاربران بتوانند از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه استفاده کنند. حال همان طور که انتظار میرفت گوگل و لنوو قصد دارند به همکاری خود در این زمینه ادامه دهند تا سال آینده نیز شاهد دستگاهی دیگر بر پایه ی پروژه ی تانگو باشیم.

لنوو سازنده ی اولین دستگاه بر اساس پروژه ی تانگوی گوگل بود اما این آخرین محصول این کمپانی چینی بر اساس این پروژه نیز نخواهد بود. ۶۰۰۰ هزار توسعه دهنده Phab 2 Pro را به صورت آنلاین هنگام عرضه بازار خریداری کرده اند به همین لنوو به محصول خود امیدوار شده است و آن را در دسته بندی محصولاتی قرار داده است که در آینده میتوان مانور بیشتری بر روی آن داد. آقای Jeff Merideth مدیر کل اندروید و کروم در کمپانی لنوو اخیرا گفته است که چون که در سال آینده کمپانی های بیشتری به پروژه ی تانگو روی خواهند آورد، منطقی است که لنوو نیز همین اقدام را انجام دهد. ایشان در ادامه گفته است که از آنجایی که لنوو اولین دستگاه پروژه ی تانگو را به بازار کرده است، اگر این کمپانی بتواند نسل دوم محصول خود را سال آینده وارد بازار کند، در حالی که دیگر سازندگان اولین تولید خود را از این پروژه تجربه میکنند، لنوو میتواند در این رقابت پیشتاز باشد.

در حالی که اکنون تنها ۳۶ اپلیکیشن مخصوص پروژه ی تانگو در گوگل پلی وجود دارد، انتظار میرود در سال آینده و پس از ورود دیگر کمپانی ها به عرصه ی رقابت، تعداد اپلیکیشن های این پروژه به طور قابل توجهی افزایش یابد. به واسطه ی پروژه ی تانگو میتوان کارهای سرگرم کننده ای با دستگاه های این پروژه ی کرد و به طور مثال انجام بازی های واقعیت افزوده با این دستگاه ها میتواند بسیار جذاب باشد. با این فناوری کاربر میتواند یک اتاق را تبدیل به محیطی برای انجام بازی های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی کند و فضایی مجازی را با وسایل مجازی برای خود ایجاد کند. باید صبر کرد و دید دستگاه های بعدی پروژه ی تانگو به چه شکل خواهند بود و آیا لنوو میتواند به عنوان برترین سازنده ی دستگاه های این پروژه به کار خود ادامه دهد یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست؟

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *