جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اولین سری تم های ویندوز ۱۰

طی مراسم به روزرسانی کریترز که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ برگزار شد، مایکروسافت از ویژگی های جدید ویندوز پرده برداری کرد. یکی از ویژگی های معرفی شده، پوسته های جدید برای ویندوز بود که شامل افکت های صدا مخصوص، پس زمینه ها و تعدادی ویژگی دیگر برای زیباتر جلوه دادن میزکار شما، می شوند. این طور که معلوم است اولین ست این تم ها در فروشگاه ویندوز منتشر شده اند و از امروز قابل دریافت هستند. در ادامه با وینفون همراه باشید.

london-rains-all-the-time-its-not-beauty

البته خیلی ذوق زده نشوید، چراکه هم اکنون امکان استفاده از آن ها وجود ندارد; حتی اگر آن ها را خریداری کنید. متاسفانه حتی کاربران اینسایدر ویندوز ۱۰ نیز به این قابلیت دسترسی ندارد ولی به احتمال زیاد این ویژگی، تا اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی، برای کاربران اینسایدر عرضه می شود. پس به زودی می توانید از آن ها استفاده کنید. نمایی از تم Beauty of Britain 2 از Sean Byrne را مشاهده می کنید:

البته امکان اجرای این تم ها وجود این تم ها وجود دارد. اگر مایلید، در پوشه ی WindowsApps درون Program Files، فایلی با پسوند .themepack ایجاد می شود که می توانید آن را نصب کنید. در صورتی که کاربر حرفه ای نباشید، نمی توانید مراحل نصب این پوسته ها را پشت سر بگزارید، پس باید تا زمان عرضه ی رسمی این تم ها برای کاربران اینسایدر صبر کنید.

 

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *