جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمازون پرایم در ۲۰۰ کشور

سرویس ویدیویی آمازون پرایم از روز گذشته در 200 کشور دنیا در دسترس قرار گرفته  اما ایران جزو این کشورها نیست.
کاربران آمازون در سرتاسر دنیا می‌توانند از این به بعد برای اشتراک سرویس ویدیوی Amazon Prime  ثبت نام کنند و برنامه‌های تلویزیونی محبوبی مانند The Grand Tour کاری از Jeremy Clarkson  ، Richard Hammond   و James May و سری برنامه های به خصوص آمازون مانند  Mozart in the Junglee و بسیاری دیگر لذت ببرند.
amazonprimevideo-com_hires

سرویس Prime Video  به صورت اتوماتیک ، بدون هزینه اضافی برای اعضای سایت آمازون در بلژیک،کانادا،فرانسه،هند،ایتالیا و اسپانیا عرضه می‌شود و برای کاربران در کشورهای جدید، با قیمت 2.99  در ماه(برای 6 ماه اول بعد از ثبت نام) عرضه می‌شود.
کاربران عضو شده Prime Video ،هر زمان که بخواهند می‌توانند در هر کجا از طریق برنامه  Amazon Prime Video ، روی پلت فرم‌های IOS و Android ، برنامه های دلخواه خود را مشاهده کنند. کاربران می‌توانند ویدیوها را از طریق موبایل، تبلت، تلویزیون‌های هوشمند LG   و Samsung و در سایت PrimeVideo.com ، به صورت آنلاین تماشا کنند. ویدیو ها را می‌توان دانلود کرد و در زمان عدم دسترسی به اینترنت نیز به صورت آفلاین تماشا کرد. این سرویس با قابلیت زیرنویس و یا دوبله به زبان‌های مهم دنیا ارائه شده است.
کشور هایی همچون افغانستان، بحرین،عراق، کویت و بسیار دیگر از کشورهای خاورمیانه نیز جزو لیست ارائه شده آمازون هستند اما در میان آنها ، نام ایران به چشم نمی‌خورد.
منبع : itiran
جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *