جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


وردپرس از تصاویر و ویدیوهای ۳۶۰ درجه پشتیبانی می کند

امروز تمام وبلاگ های با میزبان WordPress.com به قابلیت پشتیبانی از متحوای VR دست یافت. و بالاخره سایت WordPress در حال راه اندازی قابلیت پشتیبانی از تصاویر و ویدیوهای ۳۶۰ درجه که قابل مشاهده بر روی دسکتاپ، تلفن همراه و از طریق هدست های واقعیت مجازی هستند، خواهد بود.

wp

تجربه چنین مسائل از این قبیل در واقع بسته به بازدیدهای وبلاگ شما متفاوت است. در مرورگر دسکتاپتان قادر خواهید بود تا بر روی عکس یا ویدیو کلیک کرده و آن را برای تغییر چشم انداز آن رو به بهبود بکشید. این کار شما اساسا شبیه به عملکردتان در YouTube یا Facebook است. اما اگر شما به هدست واقعیت مجازی مجهز باشید، قادر به ایجاد تجربه مناسب با دیدی بهتر خواهید بود. و مشاهده می کنید که چطور تصاویر و ویدیوها با حرکت اطراف سرتان واکنش می دهند. اما در تلفن همراه، تجربه چنین چیزی بین این دو می باشد. WordPress از طریق اتصال با ژیروسکوپ تلفن همراه یا تبلتتان تصاویر و ویدیوها را با چرخش در اطرافتان آماده دیدن می کند.

اگر گوشی تلفن همراهتان داخل کاردبورد VR باشد، در واقع عملکرد آن مشابه با تجربه یک هدست واقعیت مجازی است. بنابراین حتی اگر شما آن را معلق در هوا نگه داشته باشید، نرمال تر از کلیک و کشیدن عمل خواهد کرد.

حقیقتا این قابلیت افزوده شده متناسب با تجربه جدید واقعیت مجازی به سایت پر بازدید WordPress تضمین بر جذب مخاطبان بیشتر دارد. به هر حال، به منظور بهره بری از این قابلیت جدید هم که شده افراد بسیاری به سوی WordPress کشیده خواهند شد.

 

منبع : zoomtech

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *