جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپلیکیشن جدید Whiteboard را برای معلمان و دانش آموزان

در ماه ژوئن امسال مایکروسافت از اپلیکیشن “Microsoft Whiteboard” برای استفاده توسط دانش آموزان و معلمان، رونمایی کرد. Microsoft Whiteboard یک ابزار جدید برای معلمان، دانشجویان و دانش آموزان برای ایجاد، کشف، و به اشتراک گذاری ایده ها به صورت یکجا بر روی یک صفحه نمایش بزرگ می باشد.

microsoft-whiteboard

ویژگی ها:

  • نوشتن و رسم کردن به طور طبیعی و عادی – افراد متعدد می توانند به طور همزمان با یک قلم دیجیتال و یا با استفاده از انگشتان دست خود، بر روی وایت برد بنویسند. این اپلیکیشن برای صفحه نمایش بزرگ، یک احساس طبیعی شبیه به وایت برد های هوشمند تعاملی که به یک کامپیوتر ویندوز ۱۰ متصل شده اند را القا می کنند.
  • جان بخشیدن به doodle ها، اسکچ ها و ایده ها – تشخیص دست خط و اشکال به صورت داخلی که باعث می شود رسم اشکال پایه و زاویه ها ساده شوند.
  • ایجاد درس های تعاملی بر روی صفحات بزرگ – Whiteboard باعث آسان شدن ارائه ی محتوای وب، فیلم ها و مطالب از کتابخانه می شود و به مشغول نگه داشتن و تمرکز دانش آموزان کمک می کند.
  • به اشتراک گذاری و همکاری به صورت real time – امکان اتصال Whiteboard با یک فضای همکاری در OneNote Class Notebook برای به اشتراک گذاری محتوا ها با کل کلاس و ایجاد تغییرات در کنار هم به صورت لحظه ای، با استفاده از دستگاه هایی که شما در حال حاضر استفاده می کنید. امکان تعریف تکالیف نیز بسیار آسان است. با یک حرکت سریع، هر متن یا محتوا را می توان در Microsoft Classroom به یک تکلیف تبدیل کرد. تکالیف در هنگام اتصال به School Data Sync به سیستم مدیریت آموزشی (LMS) شما که در حال حاضر استفاده می کنید، هدایت می شود. دانش آموزان همچنین می توانند از طریق Microsoft Classroom web و اپلیکیشن های موبایل به تکالیف دسترسی پیدا کنند.

microsoft-whiteboard-app-800x450

 

در حال حاضر مایکروسافت نسخه ی پیش نمایش این اپلیکیشن را برای کامپیوتر و سرفس هاب عرضه کرده است و کاربران می توانند آن را از استور دریافت کنند. البته به دلیل پیش نمایش بودن آن، ممکن است هنوز برخی عملکرد ها به صورت صحیح کار نکنند و مشکلاتی وجود داشته باشد که با به روز رسانی های آینده، رفع خواهند شد.

 

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *