جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


میزان سوخت‌وساز بدن‌ با گجت Path Breath

سنجش میزان سوخت‌وساز بدن‌ با گجت Path Breath در حالی امکان پذیر شده است که محققان آمریکایی یک ست هوشمند طراحی و ادعا کرده‌اند که این ابزار به کاربران کمک می‌کند با آنالیز متابولیسم خود، وزن کم کنند.این ست شامل دستبند هوشمند و یک ابزار دیگر برای آنالیز نفس کاربر است.
%da%af%d8%ac%d8%aa-path-breath-7

نحوه عملکرد گجت Path Breath این گونه است که کاربر در حال پیاده‌روی یا فعالیت‌های ورزشی به مدت پنج دقیقه در دستگاه مخصوص تنفس می‌دمد. این ابزار سطح اکسیژن و دی‌اکسید کربن نفس را می‌سنجد تا بتواند میزان سوخت‌و‌ساز بدن کاربر را به صورت ۲۴ ساعته برآورد کند و در واقع نشان دهد که چه زمان‌هایی کاربر در حال چربی‌سوزی است.
گجت Path Breath در حالی کارایی ضروری برای همه کاربران ایجاد می کند که محققان با آگاهی از این واقعیت که نرخ تنفس انسان در هنگام استراحت و ورزش با هم متفاوت است گجت Path Breath را طراحی کرده‌اند و معتقدند که نفس شما نشان می‌دهد که در حال سوزاندن چربی یا کربوهیدرات هستید یا نه.
%da%af%d8%ac%d8%aa-path-breath-6

گجت Path Breath بر اساس سوخت‌وساز بدن کاربرش به او می‌گوید که چقدر دیگر باید ورزش کند تا بدنش به چربی‌سوزی برسد یا در واقع وزن کم کند.
به گفته سازندگان این گجت هوشمند باید حداقل یک بار در ماه مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند دقیق میزان سوخت‌وساز بدن را اندازه‌ بگیرد. ولی دستبند آن باید هر روز توسط کاربر پوشیده شود تا بتواند ضربان قلب را اندازه‌گیری کند و با کمک اپلیکیشن گوشی به کاربر بگوید که چه زمانی به چربی‌سوزی رسیده است و یا چه مدت زمانی نیاز دارد تا ورزش کند و به مرحله چربی‌سوزی برسد.

منبع : kickstarter

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *