جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لپ تاب خود را لمسی کنید

داشتن صفحه نمایش لمسی روی لپ‌تاپ تکنولوژی جدید و متفاوتی است که فعلا مایکروسافت با سری سرفیس در آن پیشتاز است. اما اگر خرید این سری کامپیوترها برای شما مقدور نیست، می‌توانید با یک گجت 69 دلاری هر لپ‌تاپی را لمسی کنید.

لپ تاب خود را لمسی کنید

با خرید این وسیله کافی است دو آهنربای کوچک آن را به فضای خالی پایین صفحه نمایش خود بچسبانید و زمانی که خواستید از آن استفاده کنید AirBar خود را روی آهنرباها قرار دهید و کابل یواس‌بی آن را وصل کنید تا ناگهان صفحه نمایش شما لمسی شود!

لپ تاب خود را لمسی کنید2

ایربار طراحی شده تا با ویندوز 8.1، 10 و کروم اواس به خوبی کار کند. جالب اینکه در ویندوز نیاز به هیچ کاری نیست و درایورها به صورت خودکار نصب می‌شوند. موضوع مهم در این وسیله این است که شما محدود به هیچ گجت خاصی برای لمس کردن صفحه نمایش نیستید، برای مثال می‌توانید از انگشت، قلم، دستکش، یا حتی قلموی نقاشی استفاده کنید.

لپ تاب خود را لمسی کنید3

این دستگاه کاربردی قابلیت‌های پیشرفته‌تر هم دارد. مثلا می‌توانید با لمس دو انگشت روی صفحه زوم کنید و یا در صفحه اسکرول کنید. این دستگاه برای کامپیوترهای اپل طراحی نشده است اما می‌توانید آن را به لپ‌تاپ‌های اپل هم وصل کنید، البته دقت آن در ویندوز بسیار بیشتر است. در ادامه ویدئوی کار با این گجت را از دست ندهید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *