جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل و تعویض باتری آیفون 6s

شرکت اپل چندی قبل اعلام کرد که باتری برخی از مدل‌های آیفون 6S را به طور رایگان تعویض میکند. مشکل باتری از آنجا آغاز می‌شد که مدل‌های مذکور ناگهان خاموش می‌شدند. البته باید در نظر گرفت که همزمان یک اشکال در iOS 10 نیز باعث خاموش شدن آیفون ( در برخی از مدل‌های آیفون که به این سیستم عامل ارتقا پیدا کرده‌اند) می‌شود. اشکال در باتری آیفون 6S اما موضوع دیگری است که البته مشکل دیگری را نیز دارد و آن اینکه پیدا کردن مدلهایی که دچار مشکل هستند و اپل آنها را تعویض می‌کند هم راحت نیست. در واقع این تعویض باتری شامل برخی از آیفون‌ها می‌شود که آنها را صرفا از طریق شماره سریال می‌توان پیدا کرد.

اپل و تعویض باتری آیفون 6s

اینکار را فروشگاه‌های اپل برای شما انجام می‌دهند اما اگر شما در ا یران هستید که دسترسی به فروشگاه اپل ندارید خوب است بدانید سایت 9toMac لیستی از شماره‌ سریال‌هایی که برای این تعویض مد نظر هستند مشخص کرده است. برای پیدا کردن شماره سریال گوشی خودتان می‌توانید به پشت گوشی پایین کلمه S مراجعه کنید ( که البته بسیار ریز نوشته شده)  همچنین این شماره را میتوانید از طریق رفتن به آدرس

Settings>General>About>Serial Number

اپل و تعویض باتری آیفون 6s1

پیدا کنید.

اگر عدد چهارم و پنجم شماره سریال شما یکی از عددهای زیر بود باید بدانید که اپل باتری آیفون شما را رایگان تعویض میکند حتی اگر شما اساسا مشکل باتری نداشته باشید.

در صورتی که سریال گوشی شما با یکی از اعداد فوق یکسان بود باید گوشی خود را به فروشگاه اپل ببرید اما از آنجا که اپل در ایران فروشگاهی ندارد باید اینکار را از طریق اشخاص دیگر یا سفر به کشور دیگری که فروشگاه اپل دارد انجام دهید.  نکته‌ای که اپل بر آن تاکید کرده این است که برای این تعویض باتری صفحه نمایش گوشی شما باید خط و خشی نداشته باشد!.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *