جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معتبر شدن در توئیتر

آن تیک‌های آبی رنگ در توییتر، که نشان از اعتبار کاربران است، خیلی از کاربران را وسوسه می‌کند به دنبال راهی برای معتبر شدن باشند!

معتبر شدن در توئیتر

بدون آن تیک آبی حساب‌های معتبر در توییتر، شما هیچ‌کس نیستید. یا حداقل این حسی است که کاربرانی با تیک آبی وریفای شده (دارای اعتبار) در کاربرانی که این اعتبار را ندارند ایجاد می‌کند.


به نظر می‌رسد امتیاز اعتباری توییتر بیشتر به مردها اختصاص یافته است. با توجه به گزارشی که در گاردین منتشر شده، در آمریکا و استرالیا مردان بیشتری نسبت به زنان، حساب‌های معتبر دریافت کرده‌اند.

این مطالعه، توییتر افرادی را بررسی کرده که دارای حساب‌های معتبر هستند (شامل سازمان‌ها و برندها) و در تاریخ آگوست تا سپتامبر ۲۰۱۶ در حساب خود توییت کرده‌اند.

بر اساس این مطالعه، کاربران وریفای شده (دارای حساب معتبر) استرالیایی ۸۳.۳ درصد مرد و تنها ۱۶.۷ درصد زن بودند. در آمریکا نیز افراد دارای حساب معتبر به نسبت ۵۶.۶ درصد مرد و ۴۳.۴ درصد زن بودند.

توییتر هنگام ثبت‌نام، ملیت افراد را از آنها می‌پرسد، اما از آنجایی که هنگام ثبت‌نام و یا اعتبار دادن، جنسیت افراد مورد پرسش قرار نمی‌گیرد، دشوار است که تعادل جنسیتی کاربران به طور قطع آشکار شود. در این مطالعه، جنسیت افراد از روی فیلترهای محتوایی (مانند لغات یا تصاویر خاص) تخمین زده شده است.

در ماه جولای، توییتر اعلام کرد که تعداد حساب‌های معتبر را افزایش خواهد داد و فراتر از برند و موسسه خواهد کرد. بدین ترتیب شما نیز می‌توانید درخواست دهید که حسابتان دارای تیک اعتبار شود.

منبع ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *