جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مسابقه برنامه‌نویسی ACM

شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی (ACM ICPC) از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری دانشگاه KTH سوئد و دانشگاه صنعتی Jagiellonian لهستان برگزار می‌شود. همچنین این مسابقه به صورت همزمان در این دو دانشگاه اروپایی نیز برگزار خواهد شد.

مسابقه برنامه‌نویسی ACM


سپهر صبوری، دبیر اجرایی مسابقات Acm، مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی (ACM ICPC) را شامل یک سلسله مسابقات دانست که به صورت مرحله‌ای و به منظور کسب سهمیه برای حضور در مرحله جهانی این مسابقه برگزار می‌شود. صبوری به نحوه حضور تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: «این مسابقه بین تیم‌های دانشگاهی برگزار می‌شود و اصلی‌ترین شرکت‌کنندگان آن، دانشجویان رشته‌های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و ریاضی هستند. همچنین ارزیابی تیم‌ها بر اساس جریمه‌های ارسال پاسخ نادرست و زمان حل سوالات خواهد بود.»

سالانه بیش از ۱۵۰ برنامه‌نویس از دانشگاه‌های مختلف ایران از جمله صنعتی شریف، تهران و شهید بهشتی در رقابت‌های حضوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکت می‌کنند. شانزدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی ACM روز جمعه 14 آبان‌ماه به صورت همزمان در هر سه دانشگاه ایران، سوئد و لهستان برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت icpc.aut.ac.ir مراجعه کنند.

 

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *