جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی گوشی دوربین محور کداک

برند کداک با دوربین های عکاسی گره خورده و سالهاست که این شرکت، در زمینه تولید دوربین های عکاسی و محصولات دیگری همچون پرینتر فعالیت می کند. اما امروز این شرکت، با رونمایی از گوشی هوشمند و یا بهتر بگوییم کمرافون جدیدی تحت عنوان Ektra، حوزه کاری خود را گسترش دارد و خود را به جمع تولیدکنندگان این محصول اضافه کرد.

معرفی گوشی دوربین محور کداک

این گوشی هوشمند اندرویدی، ویژه طرفداران عکاسی موبایلی تولید شده و می تواند برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال، گوشی هوشمندی مجهز به یک دوربین قدرتمند هستند، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد.

دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور فوکوس سریع 21 مگاپیکسلی با روزنه دیافراگم f2.0 بهره می برد و دوربین سلفی آن نیز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با روزنه دیافراگم f2.2 و قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز برخوردار است.

 

کداک در این گوشی از Scene Selection Dial به سبک SLR استفاده کرده که به کاربر این امکان را می دهد تا دوربین را تنظیماتی از قبیل HDR، Landscape، Portrait، Macro، Sport، Night-Time، Panorama و Pokeh را در لحظه عکاسی اعمال کند.

همچنین، این دوربین به حالت Smart Auto نیز مجهز شده که می تواند بهترین موقعیت را برای عکس شما انتخاب کند. در حالت دستی نیز می توان تنظیمات پیشرفته ای همچون ISO، فوکوس، White Balance و سرعت شاتر را انجام داد.

 

از طرفی دیگر، تکنولوژی عکس برداری در شب کداک موسوم به ARCSOFT و لنزهای این شرکت به کاربر این اجازه را می دهد تا عکس های بهتری را در موقعیت هایی با نور کم ثبت کند و نویزهای ISO را کاهش دهد.

 

از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به Dynamic Focus و Object Tracking اشاره کرد. علاوه بر این، اپلیکیشن های Super 8 و Snapspeed نیز می تواند به ترتیب، افکت های حرفه ای را به عکس ها اضافه کنند و تصاویر را در لحظه ویرایش کنند.

 

همچنین، امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی نیز برای کاربر فراهم شده و در صورت تمایل می تواند، عکس ها را با استفاده از اپلیکیشن پرینتر، در کمترین زمان ممکن چاپ کند.

 

در خصوص سایر مشخصه های فنی این اسمارت فون دوربین محور نیز باید گفت که مشخصاتی همچون پردازنده 10 هسته ای هلیو ایکس 20، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از پورت USB نوع C را در دل خود جای داده است. قرار است این گوشی با قیمت 449 دلار و از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *