جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل و خرید توئیتر

شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر می‌توانند اخبار یک شرکت را به سرعت همه جا پخش کنند و این موضوعی است که اپل به آن توجه دارد. در همین راستا به‌نظر می‌رسد توییتر گزینه بسیار مناسبی برای اپل است تا آن را خریداری کند.

اپل و خرید توئیتر

 

همانطور که می‌دانید یکی از نرم افزار های مهم توییتر، پریسکوپ است که می‌تواند ویدئوهای زنده را در فضاهای مجازی به اشتراک بگذارد که از این طریق مردم بیشتر ترغیب می‌شوند از این فضای مجازی استفاده کنند. این سرویس ویدئویی توییتر همان سرویسی است که اپل زمانی می خواست با نام سرویس تلویزیونی به محصولاتش اضافه کند که با مشکلات اینترنتی و همچنین شبکه های شخصی مثل NFL مواجه شد.

وقتی که کلمه توییتر رو می‌شنویم ممکن است ذهن ما فقط به خدمات و همچنین مطالبی که روزانه با آن سر و کار داریم محدود شود ولی باید بدانید که چیزهای زیادی در مورد توییتر وجود دارد. در نسخه جدید آن شما کاربران فقط می توانند 2 دقیقه از ویدئوی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید، با این حال شرکت‌های زیادی از حساب توییتر استفاده می‌کنند.

پریسکوپ نرم‌افزار دیگری از توییتر است که در آن به جای استفاده از 140 حرف در توییتر می‌توانید به صورت زنده فیلم به اشتراک بگذارید، این کار واقعا آسان است و همچنین به دلیل پخش زنده بودن در بین رسانه‌ها که می‌خواهند اخبار را به صورت زنده پوشش بدهند خیلی محبوب است. توییتر یک پتانسیل بسیار گسترده دارد که اپل می‌تواند از تمام آن برای محصولات خود استفاده کند.

از طرفی دیگر اپل به راحتی می‌تواند هرآنچه که توییتر دارد را بسازد، فقط به زمان زیادی احتیاج دارد که  صرف کردن این زمان می‌تواند به ضرر شرکت باشد و کاربران هم نمی‌خواهند آنقدر صبر کنند که اپل مانند شرکت های دیگر شروع به تست کردن عملکردهای اشتراک گذاری ویدئوی زنده خود باشد، چرا که زمان برای ما خیلی اهمیت دارد. هم‌اکنون سهام شرکت توییتر در کمترین حالت ممکن است و این بهترین فرصت برای مدیران اپل است تا توییتر را بخرند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *