جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ

طبق گزارش‌هایی که از سوی منابع کره‌ای زبان منتشر شده، به احتمال زیاد سامسونگ در طراحی پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خلاقیت‌های جالب توجهی را ارائه می‌کند. ظاهرا این گوشی به صفحه‌نمایشی با قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر و چهار لبه خمیده و همچنین دوربین دوگانه تجهیز می‌شود!

 

مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ


سامسونگ یا غول کره‌ای صنعت موبایل از جمله شرکت‌هایی است که در هر زمینه مرتبط با تکنولوژی فعالیت داشته و موفق عمل می‌کند. کلید موفقیت سامسونگ با رمز و رازهای ادغام است که به واقع نمی‌توانیم به تمام آن‌ها پی ببریم. گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، لوازم خانگی سامسونگ، صفحه نمایش‌های سامسونگ، تراشه‌های موبایلی سامسونگ و … همگی محصولات فوق‌العاده‌ای هستند. به بیان دیگر می‌توان مدعی شد که سامسونگ در هر زمینه‌ای که فعالیت کند، جزء برترین برندهای فعال در آن زمینه می‌شود!

گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ (Samsung Galaxy S7) اوایل سال 2016 میلادی معرفی شد و استقبال پرشوری از این محصول صورت گرفت. هم اکنون این گوشی هوشمند یکی از پرطرفدارترین، پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین اسمارتفون‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. اما همانطور که می‌دانید در حال نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال 2016 هستیم و به زودی باید وارد سال 2017 و پرچمداران جدید مرتبط با این سال شویم! بنابراین جای تعجبی ندارد که سری شایعات مربوط به این محصولات به تدریج افزایش یابند!

پرچمدار بعدی سامسونگ، گوشی هوشمند گلکسی اس 8 خواهد بود. هنوز سیر شایعات مربوط به این محصول به اوج خود نرسیده‌اند اما با این حال گاه به گاه خبرهای غیر رسمی جالبی در رابطه با آن به گوش می‌رسد. طبق تازه‌ترین خبرهایی که از سوی منابع کره‌ای زبان منتشر شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در گوشی هوشمند گلکسی اس 8 خلاقیت و نوآوری‌های بیشتری را ارائه کند. بنا به این گزارش‌های، پرچمدار بعدی سامسونگ از اسکنر اثر انگشت فیزیک و ادغام شده با دکمه هوم (Home) دستگاه بهره‌مند نمی‌شود بلکه به جای آن به صفحه نمایشی با قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر تجهیز خواهد شد!

همچنین در سمت مقابل برخی دیگر از شایعات، حاکی از تجهیز گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ به نمایشگری با چهار لبه خمیده هستند. این موضوع به آن معناست که نمایشگر پرچمدار بعدی سامسونگ علاوه بر دو لبه خمیده در دو سمت چپ و راست خود به دو لبه خمیده بخش فوقانی و تحتانی هم تجهیز می‌شود. همچنین گفته شده که صفحه نمایش این گوشی کاملا بدون حاشیه (Bezel-less) طراحی می‌شود.

مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ2

از دیگر شایعاتی که در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده، می‌توانیم به بهره‌مند شدن احتمالی آن از دوربین دوگانه اشاره کنیم. به احتمال زیاد با توجه به تجهیز آیفون 7 پلاس اپل به دوربین دوگانه، سامسونگ هم گوشی گلکسی اس 8 را به این نوع از طرح دوربین بهره‌مند می‌سازد. ظاهرا سنسور دوربین اصلی این مجموعه 16 مگاپیکسلی بوده سنسور دوربین ثانویه آن رزولوشن 8 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

 

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر نشده است. پیش‌بینی می‌کنیم که صفحه نمایش این گوشی هوشمند وضوح تصویر 4K را ارائه کند و دستگاه از نظر سیستم روی چیپ (SoC) شامل دو نسخه مختلف با تراشه‌های اسنپدراگون 830 کوالکام و اگزینوس 8895 سامسونگ شود. طبق گزارش‌های پیشین، ظاهرا تولید تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام هم توسط کمپانی سامسونگ و با لیتوگرافی 10 نانومتری انجام می‌شود.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *