جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی پیکسل XL گوگل را ببینید

با نزدیک شدن به تاریخ 4 اکتبر، تصاویر و شایعات گوشی های پیکسل گوگل بیشتر و بیشتر می شوند. آخرین شایعه توسط حساب توییتری OnLeaks@ منتشر شده که تصاویر سه بعدی و 360 درجه مدل پیکسل XL گوگل را منتشر کرده است.

گوشی پیکسل XL گوگل را ببینید

رندرهای سه بعدی توسط CAD ساخته شده اند و این یعنی تمامی ابعاد این گوشی از همه زوایا واقعی و دقیق است اما در هر حال این تصاویر نیز واقعی و تایید شده نیستند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این حساب توییتری، ابعاد پیکسل XL معادل 154.72 در 75.74 در 7.3 میلی متر است و ظاهراً این گوشی از ضخامت بیشتری در قسمت بالای بدنه دارد که معادل 8.5 میلی متر است.

گوشی پیکسل XL گوگل را ببینید1

گوگل پیکسل XL با سایز صفحه نمایش 5.5 اینچی، بزرگتر از مدل پیکسل با سایز 5 اینچ است. طبق این تصاویر به نظر می رسد که قاب پشتی از جنس شیشه ساخته شده که دوربین پشتی و اسکنر اثر انگشت را نیز پوشانده است. همچنین یک فریم فلزی با لبه های شیب دار در بدنه دستگاه به چشم می خورد. در پایین بدنه نیز شاهد اسپیکرهای استریوهستیم و علاوه بر دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور، یک پورت USB نوع C نیز در کنار بدنه تعبیه شده است.
طبق شایعات پیشین، قیمت 650 دلار برای مدل پیکسل XL تعیین شده است. هر دو اسمارت فون پیکسلی گوگل در روز سه شنبه هفته آینده رونمایی خواهند شد.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *