جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


درخواست کمک اپل از هکرها

اپل تصمیم دارد تا به امنیت محصولاتش را بهبود ببخشد. به‌نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها بهترین راهکار برای رسیدن به این هدف را در همکاری با هکرهایی دیده‌اند که پیش از این به سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این شرکت نفوذ کرده‌اند.

درخواست کمک اپل از هکرها

اپل تماس‌هایی را با بعضی از سرشناس‌ترین هکرهایی که تجربه نفوذ به مک و iOS را در کارنامه خود دارند برقرار کرده تا در قالب بخشی از برنامه Bug Bounty Program مشکلات امنیتی محصولاتش را تشخیص دهد. آن‌طور که پیداست این گردهمایی همین ماه برگزار می‌شود و هکرهایی هم که حفره‌های امنیتی مهمی کشف کنند تا 200 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

 

در میان دعوت‌شدگان، اسامی هکرهای معروفی دیده می‌شود که اکثر آن‌ها عضو انجمن اینترنتی جیلبریک هستند. به عنوان مثال، لوکا تودسکو که به تازگی ویدئویی در خصوص جیلبریک آیفون 7 منتشر کرده و یا نیکولاس آلگرا و پاتریک وردل که پیش از این حفره‌های امنیتی OS X را به اپل اعلام کرده‌بودند مهمان کوپرتینویی‌ها خواهند بود. از جمله دیگر افراد مطرح در این گردهمایی می‌توان به Stefan Esser،Francisco Alonso، Pedro Vilaca،Steven De Franco  و Braden Thomas اشاره کرد.

از هکرهای حاضر در این مراسم درخواست شده تا زمان، مکان و جزئیات این گردهمایی را مخفی نگه‌دارند. گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل هکرهایی را دعوت کرده که پیش از این سابقه‌ای درخشان در تشخیص حفره‌های امنیتی سیستم‌عامل‌های مختلف این شرکت داشته‌اند و یا اینکه حداقل اطلاعات به‌دردبخوری در خصوص مشکلات امنیتی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در دستگاه‌های اپل منتشر کرده‌اند.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *